حسن‌زاده :

محرومیت در انتظار خاطیان بازی استقلال و تراکتورسازی

شنبه، 19 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محرومیت در انتظار خاطیان بازی استقلال و تراکتورسازی

رئیس کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه خودش در ورزشگاه آزادی حضور داشته گفت: رأی اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی را به زودی اعلام می‌کنیم.

به گزارش راسخون و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده گفت: اتفاقات و تخلفات زیادی در بازی استقلال و تراکتورسازی دیده شد و البته ما هنوز منتظر دریافت گزارش داور و ناظر بازی هستیم. سعی بر این است که به زودی رای این بازی را اعلام کنیم که مطمئنا شامل محرومیت هایی هم خواهد بود.

وی ادامه داد: من خودم در ورزشگاه حاضر بودم و همه صحنه ها را دیدم و احتیاجی به احضار نیست. گزارش ها که برسد با توجه به جمع بندی که داریم رای را صادر می کنیم. شاید امروز و فردا رای صادر شود. متاسفانه این دیدار چند اتفاق بد و غیر اخلاقی افتاد. از درگیری بازیکنان که منجر به اخراج برهانی شد تا فحاشی هایی که به داوران بازی صورت گرفت. کار به جایی رسید که داوران از ادامه فحاشی ها در بین دو نیمه نگران بودند و حتی یک بازیکن استقلال در پایان نیمه اول به شدت به داور بازی حمله ور شد و اعتراض شدیدی کرد که تخلف است و به آن هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی با بیان اینکه پرتاب ترقه هم در این بازی دیده شد اظهار داشت: این کار که چند بار انجام شد، از سوی هواداران استقلال بود. ضمن اینکه به جواد کاظمیان هم اهانت های شدیدی شد که به این مورد هم رسیدگی می کنیم. هر چند خود کاظمیان هم عکس العمل هایی داشت که مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.