مروی بر آخرین بازی های هفته بیست و نهم؛

جدال محمد علی در قالب پرسپولیس - راه آهن

چهار بازی در آخرین روز از دیدار های هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی، راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
يکشنبه، 20 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جدال محمد علی در قالب پرسپولیس - راه آهن

چهار بازی در آخرین روز از دیدار های هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی، راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران،  پرونده بازی های هفته بیست و نهم امروز با انجام 4 بازی بسته خواهد شد.

 در آخرین  و حساس ترین بازی این هفته راه آهن به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می رود.

*** راه آهن شهر ری-پرسپولیس

 تیم فوتبال راه آهن امروز ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به دیدار پرسپولیس  می رود.

راه آهنی ها که به خاطر تصمیم شورای تامین که ورزشگاه اکباتان را مورد تایید نداد قصد بازی در آزادی را نداشتند پس از کش  و قوس  فراوان راضی به بازی در این ورزشگاه شدند.

علی دایی و یحیی گل محمدی که در تیم ملی هم بازی بودند امروز در شرایطی به مصاف هم می روند که یک دوره کوتاه، گل محمدی دستیار دایی بود اما یحیی به لطف نتایجی که بعد از قطع همکاری پرسپولیس و ژوزه در لیگ برتر و جام حذفی گرفته تبدیل به امپراتور جدید سکوهای سرخ شده است و دایی همچنان در سال های  دور از خانه، سرمربی راه آهن  است.
 
حمید علی عسگر بازیکن راه آهن چهره ویژه این بازی است چرا که تیم سابقش پرسپولیس قرار می گیرد.

محسن بنگر بعد از سپری کردن سه جلسه محرومیتش می تواند امروز در تیمش را مقابل راه آهن همراهی کند.

*** آلومینوم- ذوب آهن ؛ فینال پلی آف

تیم فوتبال آلومینیوم  هرمزگان امروز ساعت 16 در ورزشگاه بندر عباس به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می رود آلومینیومی ها در جدول رده بندی  27 امتیاز ی هستند و در رده چهاردهم قرار دارند حتی در صورت مساوی نیز رده  چهارمی خود را حفظ می کنند.
 
در آن سوی میدان هم ذوبی ها با پیروزی در این  بازی می توانند به رده چهاردهم جدول برسند و شانسشان برای بقا افزایش دهند. این دو تیم برای خارج شدن از جمع 4 تیم به صورت مستقیم به لیگ آزادگان کورس گذاشتند این بازی حکم فینال برای هر دو تیم دارد.

*** فولاد- گهر درود؛ جبران مافات فولاد

 تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت 16 در ورزشگاه  تختی اهواز میزبان گهر درود لرستان است فولادی ها در هفته گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از رقابت با مثلث مدعیان قهرمانی باز ماندند  اگر این تیم خوزستانی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد باید گهر درود را در اهواز شکست دهد شاگردان مایلی کهن در صورت شکست مقابل فولاد خوزستان با صدای بلند به لیگ ازادگان  سلام می دهند

*** نفت تهران- فجر شهید سپاسی؛ پرسپولیس منتظر توقف نفت
 
تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی اکباتان میزبان فجر شهید سپاسی است شاگردان ابراهیم زاده اگر سه امتیاز این بازی را بگیرند در رده پنجم باقی می مانند اگر شاگردان یاوری از نفت امتیاز بگیرند. پرسپولیس می تواند با غلبه بر راه آهن با 45 امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر به رده پنجم برسد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.