پاداش 4 میلیونی آبی ها، شاید وقتی دیگر / تکلیف حیدری سه شنبه مشخص می شود

خسرو حیدری هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است وی با مصدومیت روبروست و نوع مصدومیت وی پس از عکسی از پایش مشخص شده است و این بازیکن دچار پارگی رباط نشده است.
دوشنبه، 21 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پاداش 4 میلیونی آبی ها، شاید وقتی دیگر / تکلیف حیدری سه شنبه مشخص می شود

خسرو حیدری هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است وی با مصدومیت روبروست و نوع مصدومیت وی پس از عکسی از پایش مشخص شده است و این بازیکن دچار پارگی رباط نشده است.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری، هافبک این تیم با مشکلاتی روبرو شده است که حضور وی را برای حضور در ترکیب استقلال تحت تأثیر قرار می دهد این بازیکن اوضاع ایده آلی ندارد و در حال حاضر از تمرین کردن منع شده است.

هافبک آبی ها، تا سه شنبه مشغول درمان پای مصدوم خود است و پس از آن مشخص می شود که شرایط برای وی چگونه است زیرا در حال حاضر پزشکان نمی توانند در خصوص این بازیکن اظهار نظر کنند، به همین دلیل وی باید به درمان پای مصدوم خود ادامه دهند تا سه شنبه پس از اتمام طول درمان و بررسی شرایط وی برای تست و شرایط حضورش در تمرینات و ترکیب استقلال آماده شود.

این بازیکن در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را بصورت فشرده دنبال می کند و قرار است که برای رسیدن به شرایط ایده آل تمرینات را بصورت منظم دنبال کند و پس از آن آماده بازی با العین شود.

پزشکان مدعی شدند که وضعیت وی برای این بازی آسیایی مشخص نیست اما احتمال غیبت وی در این دیدار وجود دارد و از طرفی استقلالی ها اعلام کردند که برای بازی با العین امارات به حضور این بازیکن در ترکیب تیم نیازمند هستند و به همین دلیل به بهبودی کامل وی اصرار فراوان دارند.

*پاداش 4 میلیونی آبی ها، شاید وقتی دیگر

علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال قصد دارد با شرایط خاصی به اعضای تیم خود روحیه دهد این در حالی است که وی می داند اعضای این تیم از شرایط حاکم در تیم راضی نیستند و معتقدند که این وضعیت باید هر چه سریعتر تغییر کند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که مدیریت آبی ها باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد و اوضاع را به بهبودی برساند زیرا ادامه این مشکلات بری مسئولان و دیگر اعضای تیم دردسرساز می شود زیرا بازیکنان در این صورت انگیزه و شرایط خوب قبل را ندارند و در این مورد نیز عنوان شده است که مسئولان نتوانسته تغییری ایجاد کنند و این موضوع برای آنها مشکل ساز شده است.

گفتنی است:‌مدیریت استقلال پس از پیروزی آبی ها به تراکتورسازی راهی کشور مالزی شد تا در اجلاس سران کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده و در این مراسم حضور یابد اما وی پیش از این در بین اعضای تیم اعلام کرد که برای پیروزی به تراکتور به هر یک از اعضای این تیم مبلغ 4 میلیون تومان پاداش نقدی پرداخت می کند اما پس از اعلام این موضوع وی راهی کشور مالزی شد و حتی اعلام شده است که برخی اعضای تیم درباشگاه استقلال حاضر شدند و خواستار دریافت پول شدند ، اما مدیریت استقلال باید از سفر باز گردد تا در خصوص چگونگی دریافت این پول اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیریت استقلال در حالی قول پرداخت این مبلغ را به تمام بازیکنان داده است که مشکلات مالی استقلال ادامه دار است و وی درصدد است که هر چه سریعتر اوضاع را بهبود ببخشد اما این اتفاق رخ نداده است و مشکلات تیمی هر روز بیشتر از قبل می شود.

* جریمه باشگاه برای دو بازیکن استقلال

اعضای تیم استقلال مدعی هستند که رفتار چند بازیکن تیم باید حل و فصل شود و در این میان عنوان شده است که حنیف عمران زاده تیم با مشکل روبرو شده است زیرا وی در جریان بازی با تراکتور سازی با داور بازی درگیری لفظی داشت و حتی پس از بازی نیز از داور انتقاد فراوان داشت و این موضوع وضعیت را برای این بازیکن تغییر داد زیرا عنوان شده است که وی از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه ای روبرو شده است و ازطرف دیگر مربیان و مسئولین از وی ناراضی هستند زیرا اعلام کردند که وی نباید در خصوص این چنین اظهار نظر می کرد و به همین دلیل جریمه شده است و باید مبلغ جریمه اش را به مسئولین و باشگاه استقلال پرداخت کند زیرا وی بر خلاف مقررات و قانون باشگاه خود عمل کرده است و به همین دلیل باید پاسخگوی مسئولین و مربیان تیم باشد .

گفتنی است ، آرش برهانی نیز دیگر خاطی تیم استقلال است که توانسته است با عملکرد و رفتارش اعتراض مسئولین و مربیان تیم را بر انگیزد و این بازیکن مشکل پرداخت جریمه روبرو شود.

اعلام شده است که مبلغ جریمه معین نیست اما به احتمال فراوان هر کدام از این دو بازیکن خاطی موظف به پرداخت یک الی دو میلیون تومان به مسئولین تیم هستند و این موضوع باعث شده است که آنها با اوضاع متفاوتی روبرو شوند و تمرکز لازم را برای بازی های آینده استقلال نداشته باشند ، البته این دو بازیکن در بازی بعدی آبی ها در لیگ محروم هستند و نمی توانند استقلال را یاری کنند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.