مقام معظم رهبری به همه جوانان محبت دارند و همیشه آنها را دعا می‌کنند

رضازاده: به عنوان رئیس فدراسیون نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی را مشخص می‌کنم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به عنوان رئیس این فدراسیون، خودم نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی را مشخص می‌کنم.
سه‌شنبه، 22 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رضازاده: به عنوان رئیس فدراسیون نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی را مشخص می‌کنم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به عنوان رئیس این فدراسیون، خودم نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی را مشخص می‌کنم.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران دانش‌آموز و مدال‌آوران آسیایی و جهانی در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های ورزشی در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2012 با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار ورزشکاران از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کردند، این خیلی خوب است و تمام ورزشکارانی که در المپیک مدال گرفته بوند تمایل داشتند با ایشان دیدار کنند که خوشبختانه این دیدار انجام شد و همه خوشحال بودند.

وی افزود: با این دیدار روحیه بچه‌ها چند برابر شد و همانگونه که پس از کسب افتخار با پیام‌های مقام معظم رهبری برای مسابقات بعدی روحیه می‌گرفتند این دیدار هم باعث افزایش روحیه ورزشکاران شد.

رضازاده در خصوص عکسی که از ایشان منتشر شده بود که با مقام معظم رهبری بسیار خودمانی صحبت می‌کرد؛ گفت: مقام معظم رهبری همیشه نسبت به من محبت دارند و در آن صحنه هم ایشان با من به زبان آذری صحبت کردند، البته ایشان نسبت به همه جوانان کشورمان محبت دارند و همیشه آنها را دعا می‌کنند.

وی همچنین در خصوص اهدای انگشتری از سوی مقام معظم رهبری به بهداد سلیمی گفت: این محبت آقا را نشان می‌دهد چراکه همه ورزشکاران را دوست دارد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص برنامه‌های این فدراسیون نیز اظهار داشت: الان همه بجه‌های ما از جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در اردو هستند و در سال 92 و از 14 تا 25 فروردین ماه قهرمانی نوجوانان جهان در ازبکستان است، قهرمانی جوانان جهان و همچنین قهرمانی بزرگسالان آسیا، کشورهای اسلامی و قهرمانی نوجوانان آسیا و جوانان آسیا و بزرگسالان جهان هم در این سال برگزار می‌شود. سال 92 همه مسابقات پشت سر هم است و سال بسیار سختی است که امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولین باز هم بتوانیم مدال کسب کنیم.

رضازاده در خصوص برگزار نشدن انتخابات کمیته ملی المپیک و اینکه آیا این امر روی کار فدراسیون وزنه‌برداری تاثیر می‌گذارد یا خیر، بیان کرد: ان‌شاءالله تا 2 یا 3 روز دیگر اساسنامه ارسال می‌شود و در مجمع هم همه اعضا یکدل و هم‌فکر بدوند که هرچه زودتر مجمع انتخاباتی برگزار شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همچنین در خصوص ارسال لیست از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای مشخص کردن کاندیدای اعضای این فدراسیون از جمله نایب رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌بردای و اعلام آمادگی علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا برای معرفی‌اش، گفت: لیست هنوز برای ما ارسال نشده چراکه هنوز بیشتر از 2 ماه به این انتخابات باقی مانده و این انتخابات در اردیبهت ماه است، هرگاه لیست را فرستادند بررسی می‌کنیم و نامزدها را معرفی می‌کنیم.

وی افزود: این لیست فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر ارسال شود و هروقت هم ارسال شد برنامه فدراسیون را هم خود من تنظیم می‌کنم و من به عنوان رئیس فدراسیون شخص مورد نظر را معرفی می‌کنم و هروقت خواستیم لیست را بفرستیم شخص مورد نظر را معرفی می‌کنیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.