تاریخ برای بارسلونا پس از 50 سال تکرار می‌شود؟

تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی امشب برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان می‌ایستد که در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده است.
سه‌شنبه، 22 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاریخ برای بارسلونا پس از 50 سال تکرار می‌شود؟

تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی امشب برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان می‌ایستد که در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در نیوکمپ از میلان پذیرایی خواهد کرد.

آبی‌اناری‌ها که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر در سن‌سیرو متحمل شکست شده‌اند امیدوارند با ارائه فوتبال شناور خود و پیاده‌کردن تیکی‌تاکای معروف خود از سد حریف باانگیزه ایتالیایی بگذرند.

بارسا در شرایطی امشب این دیدار را برگزار خواهد کرد که پیش از این چنین شرایطی را در دهه 60 میلادی تجربه کرده است.

کاتالان‌ها در آن زمان در میلان بانتیجه 2 بر صفر شکست خورده بودند و در بازی برگشت با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند تا در مجموع دو دیدار تیم پیروز میدان لقب بگیرند.

حالا پس از گذشت بیش از 50 سال از آن بازی باز هم بارسا برای صعود به مرحله بعد باید از سد روسونری بگذرد و باید دید که آیا این بار هم تاریخ برای کاتالان‌ها تکرار می‌شود؟

در مجموع بازی‌های دو تیم میلان یک بار در نیوکمپ بارسا را مغلوب کرده و آن بازی بر می‌گردد به جدال دو تیم در سال 2000 که اینزاگی و بیرهوف گل‌های تیم ایتالیایی را به ثمر رساندند.

میلان در این فصل در گروهی قرار داشت که مالاگا در آن حضور داشت و در اسپانیا مقابل این حریف مغلوب شده است.

روسونری‌ها در سال 2004 هم در جدال با دیپورتیوو لاکرونیا هم در سن‌سیرو با نتیجه 4 بر یک پیروز شدند؛ اما در اسپانیا و ورزشگاه ریازور با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردند تا از گردونه مسابقات کنار بروند.

باید دید جدال این دو تیم امشب ساعت 23:15 به وقت ایران با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد و کدام غول از لیگ قهرمانان کنار می‌رود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.