مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

آبی و اناری ها روسونری را در هم کوبیدند / تریم فاتح گلزن کرشن شد

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو بازی در شهرهای بارسلونا اسپانیا و گلزن کرشن آلمان پیگیری شد.
چهارشنبه، 23 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آبی و اناری ها روسونری را در هم کوبیدند / تریم فاتح گلزن کرشن شد

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو بازی در شهرهای بارسلونا اسپانیا و گلزن کرشن آلمان پیگیری شد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو بازی در شهرهای بارسلونا اسپانیا و گلزن کرشن آلمان پیگیری شد.

بارسلونا 4  آث میلان 0

در مهمترین بازی سه شنبه شب دو تیم بارسلونا اسپانیا و آث میلان ایتالیا از ساعت 20:45 به وقت اروپای مرکزی (23 و 15 دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون با قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی به مصاف هم رفتند.

در بازی رفت این دو تیم، تیم آث میلان موفق شده بود با دو گل آبی و اناری ها را شکست دهد.

در این بازی نیز در غیاب ویلا نوا، خوردی رورا هدایت تیم بارسا را بر عهده داشت و در آن طرف ماکسیمیلیانو الگری با بردی که در بازی رفت به دست آورده بود امید زیادی به صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشت.

این بازی با میدانداری و پاس های سریع بازیکنان تیم بارسلونا آغاز شد و آبی و اناری ها تنها 5 دقیقه برای زدن گل اول بازی زمان نیاز داشتند و در این دقیقه از بازی ضربه استثنایی لیونل مسی به کنج دروازه آبیاتی رفت.

پس از این گل نیز بازی در اختیار بارسلونا بود و بارها دروازه روسونری با خطر مواجه شد و حتی در دقیقه 13 بازی ضربه زیبای اینیستا را آبیاتی با کمک تیر دروازه دفع کرد.

در دقیقه 38 بازی نیانگ می توانست کار بارسلونا را سخت کند اما فرار این مهاجم از پشت دفاع بارسا و ضربه وی به تیر دروازه برخورد کرد.

تنها دو دقیقه بعد از فرصت گلزنی نیانگ لیونل مسی برای بار دوم و با شوتی از پشت محوطه جریمه گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند تا نتیجه دو بازی در مجموع دو بر دو مساوی شود و نیمه اول این بازی نیز با برتری دو بر صفر بارسا به پایان برسد.

بارسلونا در نیمه اول بازی 72 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت و 7 ضربه به سمت دروازه آث میلان شلیک کرد که چهار ضربه داخل چارچوب بود در مقابل میلانی ها تنها سه شوت به سمت دروازه والدز روانه کردند.

کاسای در نیمه اول به بواتنگ و فلامینی از میلان و پدرو رودریگس از بارسلونا کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم بازی نیز با برتری میزبان آغاز شد و ده دقیقه پس از سوت داور به نشانه شروع نیمه دوم ، پاس زیبای ژاوی به داوید ویا رسید و ضریه زیبای این بازیکن از درون محوطه جریمه دور از دستان آبیاتی در گوشه دروازه میلان جای گرفت تا نتیجه بازی سه بر صفر شود.

در دقیقه 60 بازی آلگری برای جبران نتیجه دست به ترکیب تیمش زد و مونتاری و روبینیو را جایگزین آمبروسینی و نیانگ در ترکیب تیمش کرد.

در دقیقه 74 بازی اولین تغییر در ترکیب تیم بارسا رقم خورد و داوید ویا از زمین بازی بیرون رفت و الکسیس سانچز جایگزین وی شد؛ بلافاصله پس از  این تعویض الگری سومین تعویض خود را انجام داد و بویان کرچیچ بازیکن پیشین تیم بارسلونا را به جای ماتئو فلامینی وارد زمین کرد.

در دقیقه 77 بازی نیز کارلوس پویول به جای ماسچرانو وارد زمین شد تا در خط دفاعی تیم بارسلونا قرار گیرد.

آخرین تغییر در دوتیم نیز در دقیقه 83 صورت گرفت و آدریانو جایگزین پدرو رودریگس در ترکیب تیم بارسلونا شد.

در وقت های اضافی، بازی سازی مسی و پاس وی به آدریانو با پاس به جلوی زیبای این بازیکن همراه شد و یوردی آلبا چهارمین گل بارسا و آخرین گل این بازی را به ثمر رساند تا آبی و اناری ها با اقتدار و با نتیجه نهایی چهار بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

شالکه 2   گالاتاسرای 3

در دیگر بازی این مرحله دو تیم شالکه 04 آلمان و گالاتاسرای ترکیه در ورزشگاه گلزن کرشن آلمان و به قضاوت خوناس اریکسون سوئدی و در دمای 2 درجه سانتیگراد زیر صفر به مصاف هم رفتند.

بازی این دو تیم در استانبول با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسیده بود.

در این بازی شاگردان کلر در دقیقه 17 توسط نوستادتر گل اول بازی را به ثمر رساندند اما شاگردان فاتح تریم در ادامه بهتر کار کردند و در دقیقه 37 شوت زیبای آلتین توپ بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 42 بازی بوراک ییلماز با استفاده از اشتباه مدافعان و هیلده براند دروازه بان شالکه گل دوم گالا و هشتمین گل خودش در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند تا کار شالکه ای ها برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

در نیمه اول بازی 55 درصد از مالکیت توپ در اختیار گالاتاسرای بود ضمن اینکه داور مسابقه در این نیمه به هوگر بازیکن تیم شالکه کارت زرد نشان داد.

در ابتدای نیمه دوم کلر تیمش را با یک تغییر روانه میدان کرد و فوچس جایگزین نوستادتر، زننده گل تیم شالکه در زمین مسابقه شد.

در دقیقه 63 بازی پس از شوت پوکی و برخورد توپ با تیر دروازه گالاتاسرای روی یک رفت و برگشت توپ به باستوس رسید و این بازیکن دروازه بدون دروازه بان تیم گالاتاسرای را برای بار دوم باز کرد.

در نیمه دوم بازی داور سوئدی هفت دقیقه وقت اضافی گرفت اما این زمان نیز برای شالکه کافی نبود؛ در این دقایق شاگردان تریم موفق شدند گل سوم خود را توسط اوموت بلوت به ثمر رساندند و در مجموع با نتیجه چهار بر سه راهی مرحله بعد شدند.

 پیش از این تیم‌های رئال مادرید اسپانیا، یوونتوس ایتالیا، پاری‌سن ژرمن فرانسه، بروسیادورتموند آلمان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بودند.

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 2 دیدار طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:

* مالاگا اسپانیا - پورتو پرتغال، ساعت 23:15، ورزشگاه لاروساله‌دا

* بایرن مونیخ آلمان - آرسنال انگلستان، ساعت 23:15، ورزشگاه آلیانتس آره‌نا

/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.