مروری بر بازی های هفته سی ام لیگ برتر؛

جدال تیم های ته جدول با یکدیگر / فرهادها به هم رسیدند

در ادامه بازی های هفته سی ام لیگ برتر امروز 4 بازی انجام می شود . تیم هایی که خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کنند امروز بازی های حساسی پیش رو دارند.
يکشنبه، 27 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جدال تیم های ته جدول با یکدیگر / فرهادها به هم رسیدند

در ادامه بازی های هفته سی ام لیگ برتر امروز 4 بازی انجام می شود . تیم هایی که خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کنند امروز بازی های حساسی پیش رو دارند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم های ته جدولی گهر درود، نفت آبادان، ذوب آهن و پیکان برای بقاء در لیگ برتر بازی های مهمی در هفته سی ام لیگ پیش رو دارند.

*گهر درود-داماش گیلان

بدرود با درود!


تیم فوتبال گهر درود امروز ساعت 16 در ورزشگاه تختی درود میزبان تیم فوتبال داماش گیلان است.

شاگردان مایلی کهن وضعیتشان در جدول رده بندی مناسب نیست. این تیم اگر مقابل داماشی ها بازنده شود سقوطش به لیگ دسته یک 90 درصد می شود و روی کاغذ شانس اندکی برای بقاء و رسیدن به مرحله پلی آف دارد.

در آن سوی میدان هم داماشی ها در هفته گذشته توانستند نفت آبادان را شکست دهند و این تیم با اخراج درخشان دچار شوک شده است اما بازیکنان داماش در صورت پیروزی در این بازی ماندنشان در لیگ برتر قطعی می شود.

گفتنی است: جمشید دانش مهر به همراه حسین طالقانی،‌ قهرمان نجفی و علی صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. زاهد بحرینی نظارت این بازی را بر عهده دارد.

*نفت آبادان- سایپا

خداحافظی با برزیل ایران!

شاگردان فیروزی امروز ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار تیم فوتبال سایپای کرج می روند.

اگر نفتی ها در این بازی مقابل نارنجی پوشان سایپا بازنده شوند به طور حتم سقوطشان به لیگ دسته یک قطعی می شود.

شاگردان فیروزی اگر در این بازی هم برنده شوند از رده هفدهم تکان نمی خورند و اما چهار بازی آخر برایشان مهم می شود.

شاگردان تقوی در صورت پیروزی مقابل تیم نفت آبادانی به رده نهم صعود می کنند اما نتیجه ای غیر از برد در این بازی وضعیت این تیم را در چهار بازی باقیمانده به خطر می اندازد.

شایان ذکر است: غلامرضا جباری به همراه رسول فروغی، مهدی ناصحی و حسن قنبری قضاوت این بازی را بر عهده دارند. محمد علی فروغی نظارت این بازی را در اختیار دارد.

*ذوب آهن- پیکان

فرهادها به هم رسیدند

تیم فوتبال ذوب آهن امروز ساعت 16 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم فوتبال پیکان است.

ذوب آهنی ها رده پانزدهمی با پیروزی در این دیدار 30 امتیازی می شوند و امیدشان برای بقاء افزایش پیدا می کنند.

در آن سوی میدان هم شاگردان فیروز کریمی حتی با برد مقابل ذوب آهنی ها در رده شانزدهمی باقی می مانند و صعودی در جدول رده بندی نخواهند داشت.

گفتنی است: سعید مظفری زاده به همراه سجاد فوری، سخاوت سلیمان نژاد و موعود بنیادی فر داوران این بازی خواهند بود . غلامرضا بهروان نظارت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

تقابل فیروز کریمی و فرهاد کاظمی (ف.ک های) معروف فوتبال در این بازی دیدنی و جذاب خواهد بود.

*صبای قم- آلومینیوم هرمزگان

تقابل 2 استقلالی با هم


شاگردان مرفاوی امروز ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان است.

صمد مرفاوی از موقعی که سرمربی صبای قم شد هنوز با این تیم پیروز نشده است. باید دید در این بازی طلسم ناکامی های صمد مرفاوی شکسته می شود یا نه!

مرفاوی یک بار دیگر مقابل مظلومی، یک استقلالی دیگر قرار می گیرد باید دید این مربی می تواند بار دیگر همراه تیمش یک استقلالی دیگر را متوقف کند یا نه!

تیم صبای قم در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد با پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان یک پله در جدول صعود می کند.

در آن سوی میدان هم، پرویز مظلومی جایگزین اکبر میثاقیان در تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان شده اما هنوز نتوانسته این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند و خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کند.

لازم به ذکر است، رضا کرمانشاهی به همراه حسن کامرانی فر، سعید زارع و امید سعیدی فر داوران این بازی هستند. بهرام مهرپیما ناظر این بازی است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.