بیش از هفت هزار مقاله با عنوان ˈنوروزˈ در فضای مجازی عرضه شد

در آستانه نوروز 1392، هفت هزار و 81 عنوان مقاله با موضوع ˈ نوروزˈ به همت محققان و پژوهشگران پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
چهارشنبه، 30 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیش از هفت هزار مقاله با عنوان ˈنوروزˈ در فضای مجازی عرضه شد

ویرایش عکس تیر 99
 

در آستانه نوروز 1392، هفت هزار و 81 عنوان مقاله با موضوع  نوروزˈ به همت محققان و پژوهشگران پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
به گزارش راسخون، مدیر پایگاه نورمگز گفت: این تعداد مقاله با هدف تببین و شناساندن نوروز باستانی ایرانیان همچنین، تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان تاریخ ایران اسلامی تهیه و به صورت رایگان در فضای مجازی عرضه شده است. 
حجت الاسلام ˈمحمد مهدی امینی مقدمˈ با اشاره به برخی از عناوین مقالات موجود ادامه داد:ˈ نوروز و خاستگاه پیش از تاریخ آنˈ، ˈجغرافیای نوروزˈ، ˈنوروز از دیدگاه اسلامˈ، ˈعوامل پایداری نوروز در عصر اسلامیˈ، بازتاب نوروز در شعر عربی در دوره عباسیˈ، ˈنوروز در فرهنگ ایرانیˈ، ˈنوروز و نوروزنامهˈ، ˈهمه روزگار تو نوروز بادˈ، ˈجستاری در پیدایش نوروزˈ، ˈآیین های نوروزیˈ، ˈنوروز و آیین هاˈ از جمله عناوین مقالات موجود در این پایگاه تخصصی است. 
وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند مقالاتی دیگری از جمله؛ ˈنوروز در خرد ایرانیانˈ، ˈنوروز هنر ایرانˈ، ˈنوروز در کشورهای فارسی زبانˈ، ˈو چنین شد که نوروز نوروز شدˈ، ˈنوروز در هزار توی تاریخˈ و... را در نخستین پایگاه مجلات تخصصی کشور مورد مطالعه قرار دهند. 
امینی مقدم گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.noormags.com و درج کلمه نوروز در قسمت جستجوی پایگاه به همه مقالات دسترسی داشته باشند. 
لازم به ذکر است، پایگاه مجلات تخصصی نور مهرماه 1384 بطور مستقل با جدا شدن از پایگاه حوزه کار خود را با برنامه ای مدون تر آغاز کرد.
/7432/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.