قلعه نویی در نود : به جای کنفرانس قبل از بازی ورزشگاه ها را درست کنید

برنامه نودی که نهم بهمن ماه روی آنتن رفت مربوط به مسایل پس از تساوی دربی می شد و قلعه نویی میهمان این برنامه بود.
چهارشنبه، 7 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قلعه نویی در نود : به جای کنفرانس قبل از بازی ورزشگاه ها را درست کنید

برنامه نودی که نهم بهمن ماه روی آنتن رفت مربوط به مسایل پس از تساوی دربی می شد و قلعه نویی میهمان این برنامه بود.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه نودی که نهم بهمن ماه روی آنتن رفت مربوط به مسایل پس از تساوی دربی می شد.

امیر قلعه نوعی میهمان برنامه نود گفت: من می گویم به جای کنفرانس قبل از بازی ورزشگاه ها را درست کنید.

کیفیت زمین ها را خوب کنید. ما قبول داریم لیگمان کیفیت ندارد اما مشکل جای دیگری است. آنهایی که لیگ را زیر سئوال بردند، من به آنها انتقاد دارم.

فردوسی پور: همه مشکل ها گردن خبرنگاران و عادل فردوسی پور بوده؟

قلعه نوعی: من می گویم اول به برخی از مشکلات بپردازید بعد به سیستم بازی ما ایراد بگیرید. یوونتوس هم با همان سیستم ما بازی می کند.
در بازی با پرسپولیس تمام ابزار هجومی مان را در زمین گذاشتیم و بازی خیلی درگیر شونده و خوب بود و حتی من برای اولین بار دوست داشتم این بازی برنده و بازنده داشته باشد.
اما انگار ما جنایت کردیم و تیتر زدند بازنده هفته قلعه نوعی.

وی در ادامه گفت: پس از اینکه پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت با تعویض هایی که انجام دادیم بازی را در اختیار خود گرفتیم، حتی بعد از بازی به بازیکنان گفتم در حد استقلال نبودیم اما به یکی، دوتا از اهدافمان رسیدیم. از این ناراحتم که نتایج تیم ملی را به این بازی ربط دادند.

پس از صحبت های قلعه نوعی هیوا یوسفی و رضا خسروی دو تن از ورزشی نویسان عرصه رسانه نسبت به اظهارات قلعه نوعی در خصوص برخی خبرنگاران که سرمربی آنها را اجنبی پرست نامیده بود اعتراض کردند و خواستار پاسخگویی قلعه نوعی در هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان به این اتهامات شدند.

پژمان راهبر در حمایت از امیر قلعه نوعی گفت: ما باید یادمان نرود حق انتقاد مختص ما نیست و اگر کلام قلعه نوعی تند است شاید به دلیل جایگاه اجتماعی وی است.

قلعه نوعی در پاسخ به اظهارات خبرنگاران ورزشی گفت: من بالاترین مدرک مربیگری را زیر دست روته مولی گذراندم. بحث من نگاه عدالتی به فوتبال است.

فردوسی پور: بحث آنها این بود که این برخی ها که شما می گویید چه کسانی هستند؟

قلعه نوعی: دوستان کارشناس آمدند و لیگ و بازی ها مقابل پرسپولیس را ربط دادند به تیم ملی همین آقای یوسفی چندین مقاله بر علیه ما نوشته است و برای پاسخگویی به آنها در جلسه شان شرکت نمی کنم چون کلمه باید را به کاربرد نمی روم، اگر با تعامل و دوستانه صحبت می شد می رفتم اما دیگر نمی روم.

فردوسی پور: منظور شما از کارشناسان چه کسانی هستند؟ مجید جلالی گفت: فوتبال نبود و توپ بازی بود و یا صدر گفت: با این بازی ها نباید توقع رفتن به جام جهانی را داشته باشیم.

قلعه نوعی: من بحثم این نیست بزرگوار.خود شما بارها به منزل کی روش رفته اید، دلیل رفتن شما به خانه سرمربی تیم ملی چه بوده است؟

فردوسی پور: فقط یک بار در لابی ساختمان کی روش با ایشان ملاقات کردم و هیچ اشکالی هم ندارد اگر در آینده هم هر کسی سرم بی تیم ملی باشد برای صحبت با او به خانه اش می روم.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.