دیدار استقلال-سپاهان + حواشی

دیداری در قد و قواره فینال / انتظار کشیدن هواداران برای خریدن بلیت

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که امروز 10 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را باید در حد و اندازه فینال این مسابقات دانست.
شنبه، 10 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دیداری در قد و قواره فینال / انتظار کشیدن هواداران برای خریدن بلیت

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که امروز 10 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را باید در حد و اندازه فینال این مسابقات دانست.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین استقلال و سپاهان با حاشیه های فراوانی همراه بود چرا که طرفین روی تاریخ برگزاری این بازی بحث داشتند اما در نهایت سازمان لیگ تصمیم گرفت این دیدار ساعت 17 امروز برگزار شد.

استقلال و سپاهان که در لیگ برتر هم رقابت بسیار نزدیک و فشرده ای با یکدیگر دارند، امروز 10 فروردین در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند تا یک پای فینال جام حذفی مشخص شود. استقلال در خانه از حمایت هوادارانش برخوردار است و قلعه نوعی امیدوار است تا با استفاده از امتیاز میزبانی تیم سابقش را شکست داده و راهی فینال شود اما سپاهان هم در این بازی تنها نخواهد بود و قطعا هواداران این تیم اصفهانی مثل همیشه از طلایی پوشان زاینده رود حمایت خواهند کرد.

نکته جالب در مورد این دیدار اینکه هر 2 تیم بازیکنان با تجربه و تکنیکی زیادی دارند و به همین دلیل زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان این دیدار را دربی فوتبال ایران خوانده است.

قلعه نوعی هم که حساسیت و اهمیت این دیدار را به خوبی می داند سعی می کند در 90 دقیقه کار را تمام کند تا انرژی بازیکنانش برای بازی در عربستان مقابل الهلال تحلیل نرود و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی کسب کند.

برنده بازی امروز را باید تیم خوشبخت فوتبال ایران دانست چراکه پیروز این بازی حساس در لیگ و آسیا هم با قدرت و روحیه ای بالا کارش را ادامه خواهد داد و می تواند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی و حضوری موفق در آسیا امیدوار باشد اما تیم بازنده ، روحیه اش را به شدت از دست خواهد داد و ممکن است با مشکلات زیادی در ادامه راه مواجه شود.

دیدار امروز استقلال و سپاهان را باید شطرنج قلعه نویی و کرانچار دانست . سرمربی آبی پوشان تهرانی قواعد بازی در چنین میادین بزرگ را به خوبی می داند و خوب میتواند از پتانسیل بازیکنان و هواداران تیمش استفاده کرده و به هدفش برسد اما در آن سوی میدان هم زلاتکو کرانچار قرارگرفته ، مربی بزرگ و صاحب سبکی که بواسطه چند سال فعالیتش در فوتبال ایران جو فوتبال ما را به خوبی می شناسد و شناخت خوبی هم از تیم های ایرانی به دست آورده و می تواند در میادین حساس و بزرگ تیمش را به موفقیت برساند.

امروز در ورزشگاه آزادی اتفاق بزرگی در فوتبال ما رخ می دهد چرا که شاهد حذف یکی از تیمهای خوب و بزرگ فوتبال کشورمان خواهیم بود.
این دیدار حساسیت بالایی برای هر 2 تیم دارد و امیدواریم این حساسیت باعث نشود که استقلال و سپاهان احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند تا جذابیت مورد نظر مردم و هواداران 2 تیم از بین برود. در واقع باید امیدوار باشیم تا فوتبال زیبا فدای نتیجه این دیدار بزرگ و حساس نشود.

حواشی قبل از این دیدار

جمعی از هواداران استقلال و سپاهان که حدود ۵۰۰ نفر می شوند در محوطه ورزشگاه آزادی منتظر هستند تا بلیت فروشی آغاز شود.

گفته شده قرار است بلیت فروشی از ساعت 13 امروز آغاز شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.