خلعتبری در اصفهان هم شیطنت کرد

حیدری: ۱۱ نفره سپاهان را شکست می‌دادیم/ اخراجم سختگیرانه بود

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات سپاهانی‌ها برای ایجاد جنگ روانی بود و مطمئنا ۱۱ نفره می‌توانستیم آنها را ببریم.
شنبه، 10 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حیدری: ۱۱ نفره سپاهان را شکست می‌دادیم/ اخراجم سختگیرانه بود

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات سپاهانی‌ها برای ایجاد جنگ روانی بود و مطمئنا ۱۱ نفره می‌توانستیم آنها را ببریم.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، خسرو حیدری پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان که 10 نفره شد یک گل به ما زد در نیمه دوم هم فغانی کارت زرد را در حالی به من داد که هیچ کاری نکرده بودم. اخراج من سختگیرانه بود.

وی ادامه داد:‌ خلعتبری بدون توپ مرا زد و من به او گفتم که چرا این کار را می‌کنی او هم به سمت من برگشت. حتی او با کله هم به من زد، اما من کار خاصی نکردم که کارت زرد بگیرم داور هم فکر می‌کنم نمی‌دانست که من کارت زرد دارم.

هافبک استقلال در مورد اینکه پس از اخراجش و زمانی که استقلال به گل رسید، به سمت زمین چمن ورزشگاه برگشت و خطاب به خلعتبری گفت، خدا جواب تو را داد، گفت: من در این مورد حرفی نمی‌زنم، در اصفهان نیز او خیلی شیطنت کرد و من چیزی نمی‌توانم بگویم.

حیدری درباره اینکه آیا خلعتبری به عمد و برای ایجاد جنگ روانی دست به چنین کاری زده، تاکید کرد: صددرصد اینگونه بوده، مطمئن باشید ما اگر 11 نفره بودیم می‌توانستیم در جریان بازی به برتری دست یابیم اما هنگامی که 10 نفر شدیم شرایط برایمان سخت شد.

وی درباره حضور 4 ملی‌پوش استقلال در تیم ملی، تاکید کرد: به هرحال ما 4 بازیکن فیکس در تیم ملی داشتیم و فشار بیشتری روی ما بود، ای‌کاش برای این بازی وقت بیشتری در نظر می‌گرفتند. در مجموع به نظرم این موضوع به ضرر تیم ما شد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.