ذوب‌آهن و سپاهان وقار فوتبال ایران را حفظ کردند

طالبی: بازیکنی که در تیم ملی بازی نمی‌کند خسته‌تر است / خوشحالم اخراجم سبب خیر شد

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که اخراجم سبب خیر برای تیمم شد.
شنبه، 10 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طالبی: بازیکنی که در تیم ملی بازی نمی‌کند خسته‌تر است / خوشحالم اخراجم سبب خیر شد

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که اخراجم سبب خیر برای تیمم شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، فرشید طالبی پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی درباره اینکه اولین بارش بود که در مسابقات اخراج می‌شود عنوان کرد: به هر حال یک لحظه بود و چنین اتفاقی رخ داد در آن لحظه فکر کردم که اگر روی برهانی خطا انجام دهم و گل نخوریم به سود تیمم است.

وی ادامه داد: می‌دانستم که اگر از استقلال گل دریافت کنیم جبران آن بسیار دشوار خواهد بود خوشحالم که اخراجم سبب خیر برای تیمم شد واقعاً بازیکنان نیز بسیار عالی بازی کردند زمانی که ما 10 نفره هم شده بودیم در نیمه اول بازیکنان بسیار خوب عمل کردند البته استقلال هم تیم بزرگی است اما من درباره تیم خودم صحبت می‌کنم و واقعاً مستحق برد بودیم.

مدافع سپاهان درباره اینکه بازیکنان استقلال نسبت به حضور ملی‌پوشانشان در تیم ملی معترض بودند تصریح کرد: سپاهان 20 دقیقه اول را بهتر از استقلال شروع کرد. استقلال بازیکنان باتجربه و ملی‌پوشی دارد که می‌توانند به آنها کمک کند و واقعاً می‌دانم که چگونه ریکاوری کنند به نظرم بازیکنی که در تیم ملی بازی می‌کند با بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود اما شرایط بازی پیدا نمی‌کند از لحاظ جسمی و روحی سرحال‌تر است بازیکنی که در تیم ملی بازی نمی کند روحیه‌اش خراب‌تر است و خسته‌تر به نظر می‌رسد.

طالبی با اشاره به حضور تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فدراسیون باید شرایطی را فراهم کند تا تیم‌ها بتوانند با تمام وجود در آسیا حاضر شوند در شرایطی که فوتبال ملی ما نتیجه نگرفته ما تنها می‌توانیم باشگاه‌های خود را موفق ببینیم و این موضوع می‌تواند به فوتبال ما کمک کند زمانی که چنین کری‌ای بین ایران و عربستان وجود دارد باید تمام شرایط را فراهم کرد در چند سال اخیر ذوب‌آهن و سپاهان وقار فوتبال ایران را حفظ کردند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.