نکونام: استقلالی‌ها در پنالتی بی‌دقت بودند

هافبک استقلال معتقد است تیمش می‌توانست مقابل سپاهان برنده باشد اما شرایط پنالتی با 90 دقیقه بازی متفاوت است.
شنبه، 10 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نکونام: استقلالی‌ها در پنالتی بی‌دقت بودند

هافبک استقلال معتقد است تیمش می‌توانست مقابل سپاهان برنده باشد اما شرایط پنالتی با 90 دقیقه بازی متفاوت است.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، جواد نکونام پس از حذف استقلال از جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم ما خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما در پنالتی هر تیمی بهتر باشد پیروز می‌شود. قطعا بازیکنان ما بی‌دقتی کردند اما من به سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور چهار بازیکن استقلال در تیم ملی در باخت امروز تاثیرگذار بود، مطرح کرد: مطمئنا تاثیر دارد. عملکرد بازیکنی که سرحال است با بازیکن خسته تفاوت زیادی دارد با این‌ حال کاری ندارم و ما می‌توانستیم امروز برنده شویم.

نکونام همچنین درباره بازی نکردن خلعتبری در کویت برای تیم ملی، افزود: روزی که خلعتبری به کویت آمد با هم به تمرین رفتیم و او گفت مصدوم هستم و ام آر آی از او گرفتند و گفت به سه هفته استراحت نیاز دارم. به هر حال مهم نیست. سلامتی بازیکن اهمیت بیشتری دارد. این مسائل شخصی است اما قطعا در بازی امروز تاثیر گذاشت.

نکونام در پایان به بازی استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمان آسیا اشاره کرد و تاکید کرد:‌ما چهار روز بعد بازی حساسی داریم و باید باخت امروز را فراموش کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.