هفته سی ام سری آ؛

پیروزی یوونتوس در زمین اینتر/ شکست فیورنتینا و رم

رقابتهای هفته سی ام سری آ ایتالیا عصر امروز شنبه با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدارها تیم های یوونتوس، لاتزیو، پارما و پالرمو مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
شنبه، 10 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیروزی یوونتوس در زمین اینتر/ شکست فیورنتینا و رم

رقابتهای هفته سی ام سری آ ایتالیا عصر امروز شنبه با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدارها تیم های یوونتوس، لاتزیو، پارما و پالرمو مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، تیم فوتبال یوونتوس صدرنشین رقابتها در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه جوزپه مه آتزا موفق شد با نتیجه 2 بر یک میزبان خود اینتر را از پیش رو بردارد. در این بازی ابتدا "فابیو کوالیارلا" در دقیقه 3 یوونتوس را پیش انداخت. سپس "رودریگو پالاسیو" در دقیقه 54 نتیجه را به تساوی کشاند اما "الساندرو ماتری" تنها 4 دقیقه بعد گل دوم یوونتوس را وارد دروازه اینتر کرد. در این بازی استبان کامبیاسو در دقیقه 5+90 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

در دیگر بازی های مهم عصر شنبه لاتزیو در حالی که تا دقیقه 78 یک بر صفر از میهمان خود عقب بود در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد کاتانیا بگذرد. در این بازی "نیکلا لگروتالیه" مدافع کاتیانا در دقیقه 79 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و 2 دقیقه بعد هم "آنتونیو کاندروا" گل دوم لاتزیو را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. به این ترتیب یوونتوس با این پیروزی اختلاف خود با ناپولی رده دومی را که امشب میهمان تورینو خواهد بود به 12 امتیاز رساند.

رم نیز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود پالرمو شد. در این بازی "یوسیپ لیچیچ" (21) و "فابریتزیو میکولی" (35) برای پالرمو گلزنی کردند. نتایج دیدارهای عصر شنبه به شرح زیر است:

* آتالانتا صفر – سمپدوریا صفر

* کالیاری 2 – فیورنتینا یک

* جنوا 2 – سیه نا 2

* اینتر یک – یوونتوس 2

* لاتزیو 2 – کاتانیا یک

* پالرمو 2 – رم صفر

* پارما 3 – پسکارا صفر

* اودینزه صفر – بولونیا صفر


در ادامه رقابتها تا دقایقی دیگر میلان به مصاف کیه وو می رود و تورینو نیز میزبان ناپولی خواهد بود.

جدول رده بندی:

1- یوونتوس 68 امتیاز
2- ناپولی 56 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- میلان 54 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- فیورنتینا 51 امتیاز
-----------------------------------
18- سیه نا 26 امتیاز
19- پالرمو 24 امتیاز
20- پسکارا 21 امتیاز
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.