امروز/ادامه هفته سی ویکم لیگ برتر فوتبال ایران با5 بازی

هفته سی ویکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 5 بازی پیگیری شده است.
شنبه، 17 فروردين 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امروز/ادامه هفته سی ویکم لیگ برتر فوتبال ایران با5 بازی

هفته سی ویکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 5 بازی پیگیری شده است.

راه‌آهن - ذوب‌آهن؛ نبرد دایی-فرهاد!

ذوب‌آهن فرصت این را دارد در هفته‌ای که داماش متحمل شکست شده، اختلاف 7 امتیازی را کاهش داده و به داماش نزدیک‌تر شود.

ورزشگاه اختصاصی راه‌آهن تهران

راه‌آهن تهران – ذوب‌آهن اصفهان

نتیجه بازی رفت: ذوب‌آهن 0 – راه‌آهن 0


ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته با کسب نتایج نسبتاً خوب دو پله در جدول بالا آمده، از ناحیه سقوط مستقیم به لیگ دسته اول فرار کرده و روز جمعه برابر تیم علی دایی بازی سختی را در پیش خواهد داشت.

ذوب‌آهن اگر بخواهد باز هم در جدول صعود داشته باشد و یا حداقل جایگاه خود را از دست ندهد باید ۳امتیاز دیدار را نصیب خود کند چراکه این تیم با داماشی که نسبتا خیال خود را برای سقوط نکردن راحت کرده، اختلاف 7 امتیازی دارد اما رقبای بعدی آن در قعر جدول اختلاف امتیازی کمتری با ذوب‌آهن دارند.

سایت گل -راه‌آهن در پایان هفته سی‌ام در جایگاه هشتم لیگ برتر فوتبال قرار گرفته، این در حالی است که ذوب‌آهن با ۳۰امتیاز چهاردهم است و با یک بازی کمتر نسبت به تیم بالای سر خود یعنی داماش، ۷امتیاز اختلاف دارد. ذوب‌آهن فرصت این را دارد در هفته‌ای که داماش متحمل شکست شده، اختلاف 7 امتیازی را کاهش داده و به داماش نزدیک‌تر شود تا در هفته‌های پایانی حتی جایگاه این تیم را ازآن خود کند.

بدین ترتیب ذوب‌آهن اگر می‌خواهد در چهار هفته پیش رو داماش را بگیرد باید از پس راه‌آهن بر بیاید. فراموش نکنید داماش نیز بازی‌های سختی در ۳هفته آینده تا پایان لیگ دارد. آنها در تهران با نفت و استقلال و در رشت با سپاهان بازی می‌کنند که امتیاز گرفتن در هریک از این ۳دیدار کاری بس دشوار است.

راه‌آهن در دوبازی قبلی خود گلی دریافت نکرده است و در ۳بازی گذشته نیز شکستی نداشته و دوپیروزی کسب کرده است. در آن سو ذوب‌آهن در ۴هفته اخیر تنها یک گل که توسط یار خودی (محمد برجلو) به ثمر رسید، دریافت کرده و همچنین در این ۴هفته دوبار پیروز بوده است.

البته روال ذوب‌آهن در ۴بازی اخیر پیروزی در خانه و مساوی در خارج از خانه بوده است اما رتبه تیم علی دایی در جدول بازی‌های خانگی لیگ مانند جدول کلی لیگ هشتم است. آنها از ۱۵بازی داخل خانه خود ۸برد و ۲تساوی کسب کرده‌اند ضمن این‌که در ۵دیدار نیز بازنده بوده‌اند.

همچنین در آن سو ذوب‌آهن آمار بسیار بدی در خارج از خانه داشته است و تاکنون در خارج از خانه در این لیگ پیروز نبوده است. آنها در ۱۵بازی خارج از خانه خود در ۸بازی مغلوب شده اند و در ۷بازی نیز به نتیجه تساوی رسیده‌اند.

ترکیب احتمالی:

راه آهن: محمد محمدی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، فرزاد آشوبی، مهدی زارعی، پیروز قربانی، حمیدرضا علی‌عسگری، مهرداد کفشگری، بهادر عبدی، امید عالیشاه و علیرضا عظیمی

ذوب‌آهن: گئورگ کاسپاروف، سپهر حیدری، حمید شفاعت، علیرضا محمد، محمد برجلو، سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، اسماعیل فرهادی، مهدی رجب زاده و پیام صادقیان

هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری میشود.

فولاد – صبا؛ لب کاروون در انتظار گل‌باروون یک‌سره تا آسیا

حالا فرکی این فرصت را دارد تا بار دیگر آه و حسرتی باشد برای سران بی توجه صبای قم به توصیه و پیشنهاد بازیکن با تجربه خود که سابقه همکاری با فرکی را در تیم ملی ایران را داشته است.

این دیدار جدا از جنبه‌ی امتیازی آن، حاشیه‌ها و نکات بسیاری را با خود همراه خواهد داشت که می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار در روزی که مدعیان قهرمانی و البته تیم‌های پرهوادار حضور ندارند، بیفزاید و یک روز پرحرارت فوتبالی را برای هواداران فوتبال، بخصوص از نوع داخلی آن رقم بزنند.

داستان کسب سهمیه‌ی آسیا و رقابت با تراکتور

شاگردان حسین فرکی درحالی پای به این میدان خواهند گذاشت که به خوبی می‌دانند حساسیت‌های این دیدار می‌تواند سرنوشت آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و شاید دست آن‌ها را از کسب سهمیه‌ی آسیا کوتاه سازد. فولاد خوزستان که در حال حاضر با یک بازی کم‌تر نسبت به تراکتور در فاصله‌ی پنج امتیازی این تیم قرار دارد بسیار امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار اختلاف را به عدد دو کاهش دهند و امیدهای خود برای صعود به آُسیا را افزایش دهند.

پیروزی در این دیدار با توجه به مصاف این تیم با تراکتورسازان در ورزشگاه یادگار امام در چارچوب هفته‌ی سی و دوم بسیار حساس خواهد بود. چراکه پیروزی در یادگار امام می‌تواند فولاد را با یک امتیاز برتری نسبت به شاگردان تونی اولیویرا در رده‌ی سوم قرار دهد و حداقل در دو هفته مانده به پایان صعود این تیم به آسیا را قطعی سازد.

دوئل امیرآبادی و صمد مرفاوی این‌بار در اهواز

مهدی امیرآبادی، مدافع راست اسبق استقلال تهران که در این فصل به تازگی پس از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان راهی فولاد خوزستان شده است تا زیر نظر فرکی به یکی از نقاط قابل اتکای این تیم در مسیر رسیدن به آسیا تبدیل شود. او در دیدار با صبای قم انگیزه‌های بسیاری برای اثبات ارزش‌های خود آن‌هم در سن 34 سالگی دارد؛ بخصوص به شخص صمد مرفاوی !

صمد مرفاوی در لیگ نهم در شرایطی که با مدیریت واعظ آشتیانی به سرمربیگری استقلال برگزیده شد، دست به گلچین کردن ستاره‌ها و ابزارهای خود در تیم استقلال زد. زمزمه‌های جدائی امیرآبادی به شدت به گوش می‌رسید، با وجود این با صادر شدن حکم سرمربیگری مرفاوی، حرف ماندن امیرآبادی به میان آمد و گفته شد مرفاوی او را مانند پسرش دوست دارد و قرار است مهدی نورچشمی مرفاوی در فصل جدید باشد. اما شرایط این چنین دنبال نشد و اختلاف نظر مالی، جلسات بی نتیجه و... باعث شد امیرآبادی در هفته های اول نتواند با استقلال به توافق برسد و احتمال جدایی او از استقلال بالا برود و ... .

پس از کش و قوس‌های فراوان مرفاوی به دنبال مشخص کردن تکلیف جناح چپ استقلال افتاد و از بین سه گزینه‌ای که در استقلال حضور داشتند و در لیگ هشتم زیر نظر قلعه‌نوئی هیچ‌گاه نتوانستند این پست را به نام خود سند بزنند، مرفاوی رای به حضور منیعی داد و عنوان کرد که در این صورت احتمال جدائی امیرآبادی بسیار زیاد است و این امر موجبات ناراحتی امیرآبادی را فرآهم کرد.

امیرآبادی گرچه در استقلال ماندگار شد اما با حضور مرفاوی فقط 12 بار در طول فصل به میدان رفت  و به طور کامل نیمکت‌نشین شد.

محرومیت سهراب بختیاری‌زاده

محرومیت سهراب بختیاری‌زاده که ناشی از فحاشی او به یدالله جهانبازی، داور دیدار صبای قم و استقلال است، به این هفته خاتمه نخواهد یافت و تا هفته‌ی سی و سوم نیز ادامه خواهد داشت. گویا بعد از این‌که یدالله جهانبازی به درستی خطای مدافع صبا را پنالتی تشخیص داد و آرش برهانی توپ را وارد دروازه کرد، بازیکنان تیم صبای قم به سوی این داور بختیاری کشورمان هجوم بردند، البته با رهبری کاپیتان پرتجربه‌ی خود سهراب بختیاری‌زاده !

جهانبازی در مقابل می‌کوشد خود را از مهلکه نجات دهد اما شدت واکنش‌ها به حدی بود که او مجبور شد به چند بازیکن صبا از جمله سهراب خان، کارت زرد نشان دهد. بختیاری‌زاده هم با این کارت زرد که از قضا کارت زرد دوم او در این بازی بود، اخراج شد تا آتش عصبانیت او چند برابر شعله‌ور شود. این اخراج برای جهانبازی که فقط قانون را به اجرا گذاشته بود بسیار پرهزینه تمام شد، تا جائی‌که گفته می‌شود سهراب قبل از این‌که از جهانبازی کارت زرد بگیرد الفاظ بسیار زشتی را نثارش کرده است، که گزارش آن بطور کامل توسط جهانبازی کمیته‌ی انضباطی فوتبال تحویل داده شد.

بختیاری‌زاده در آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود از دیدار برابر تیم سابق خود که از آن به عرصه‌ی ملی نیز رسید، محروم شد. بختیاری‌زاده در سه مقطع در فولاد خوزستان حضور یافت و از همین تیم نیز راهی صبای قم شد.

فرکی پیشنهاد طلائی سهراب که سوخت !

سهراب بختیاری‌زاده در مقطعی حسین فرکی را به سران صبای قم پیشنهاد داد تا او را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرند، اما سران این تیم به سراغ گزینه‌های دیگر (محمود یاوری و عبداله ویسی) رفتند و فرکی نیز راهی نفت تهران شد و با این تیم موفق شد به پدیده‌ی لیگ تبدیل شود و در شرایطی که پتانسیل این تیم حتی از همین تیم صبا نیز کم‌تر بود، به رتبه‌ی پنجم جدول برسد؛ آن‌هم فقط با یک امتیاز اختلاف !

پس از درخشش فرکی با ارواح زرد، راهی فولاد خوزستان شد و هدایت این تیم اهوازی را برعهده گرفت و پس از چند هفته ناکامی، روند موفقیت‌های خود را آغاز کرد و رفته رفته با پیگیری کردن یک نوار شکست‌ناپذیری فولاد را در جمع مدعیان قرار داد و حالا نیز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد و حتی موقعیت کسب سهمیه‌ی آسیا را نیز دارد، درست مشابه وضعیتی که صبا در سال گذشته با هدایت عبداله ویسی داشت.

حالا فرکی این فرصت را دارد تا بار دیگر آه و حسرتی باشد برای سران بی توجه صبای قم به توصیه و پیشنهاد بازیکن با تجربه خود که سابقه همکاری با فرکی را در تیم ملی ایران بخصوص در جام جهانی 2006 داشته است.

آلومینیوم - ملوان؛ آخرین گام‌های یک محکوم به مرگ!

بازی ملوان و آلومینیوم را باید یکی از شانس‌های آلومینیوم برای رهایی از خطر سقوط و برای ملوانان فرصتی دوباره برای دستیابی به یک جایگاه بهتر و جبران گذشته دانست.

نتیجه بازی رفت: ملوان 1– آلومینیوم صفر

حساسیت در انتهای جدول در روزهای پایانی به اوج خود می‌رسد و در این گیرو دار تیم‌های فانوس به دست به دنبال رهایی از محوطه خطر و رسیدن به منطقه آرامش هستند. بازی ملوان و آلومینیوم را باید یکی از شانس‌های آلومینیوم برای رهایی از خطر سقوط و برای ملوانان فرصتی دوباره برای دستیابی به یک جایگاه بهتر و جبران گذشته دانست.

آلومینیوم: گام معلق لک‌لک!

آمدن مظلومی و آوردن بازیکنان جدید در ابتدای نیم‌فصل توانست به این تیم شوک وارد کند اما این شوک دوام چندانی نداشت و کم‌کم نتایج زمان میثاقیان دوباره تکرار شد. کسب 3 امتیاز در 6 بازی اخیر باعث شده که این تیم کم‌کم از منطقه امن جدول جدا شود و ذوب‌آهن که در رقابت با آلومینیوم بود توانست کم‌کم به این تیم برسد و جای این تیم را بگیرد. آنها با یک خاطره تلخ سال 91 را تمام کردند و نتوانستند در حالی که صبای قم 9 نفره شده بود این تیم را شکست دهند و یکی از بهترین فرصت‌هایشان را برای بقا از دست دادند. یکی از مشکلات اساسی آلومینیوم گل نزدن این تیم و عدم توانایی این تیم در امر گل زدن بود اما در بازی‌های اخیر و با خریدهای نیم‌فصل دوم عملکرد این تیم اندکی بهتر شد.

ملوان: بی‌پول‌های سرنوشت‌ساز

سال گذشته برای ملوانان سال بی‌پولی بود و به همین دلیل چندین تمرین این تیم به جهت همین مشکل ناتمام ماند اما این مسائل حتی با وجود هدایتی در سال جدید دیگر باید برای آنها به یک عادت تبدیل شود. ملوانان در تعطیلات عید چندین روز را به استراحت پرداختند و سپس با پیگیری تمرینات بدنسازی دوباره خود را برای انجام چهار بازی پیش رو آماده کردند. ملوانان در چهار بازی حساس خود بازی‌های سرنوشت‌سازی را البته نه برای خود بلکه برای حریفان‌شان در پیش دارند. سه تیم فانوس به دست لیگ باید برای بقا در لیگ به دیدار ملوانان بروند و این باعث می‌شود هر کدام از بازی‌های ملوان یک فینال باشد و  بازی با آلومینیوم نیز از این جریان مستثنا نیست و جایی برای اشتباه برای ملوانان باقی نخواهد گذاشت.

ملوانان در سه بازی اخیر خود تن به تساوی در برابر حریفان داده‌اند و از 6 بازی اخیر خود فقط 5 امتیاز کسب کرده‌اند و در نیم‌فصل دوم نیز فقط یک برد را در برابر حریفان‌شان به دست آورده‌اند. ملوانان در این فصل از ضعف دفاعی خود رنج برده‌اند اما در چند بازی اخیر توانسته‌اند تا حدودی آن را پوشش دهند اما با این حال باز هم دریافت گل‌های متعدد در بازی‌های حساس یکی از نقاط ضعف این تیم به حساب می‌آید. ضمن این‌که سرمربی این تیم محمد احمدزاده روز چهارشنبه در بازی پیشکسوتان مصدوم شد و نشستنش بر روی نیمکت ملوان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تقابل دیدنی: تیم دفاعی و تیم بی‌دفاع

در این بازی قرار گرفتن مهاجمان ملوان در مقابل مدافعان آلومینیوم که یکی از دفاعی‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود می‌تواند صحنه‌های زیبایی را خلق کند اما در طرف دیگر باید قرار گرفتن ایمون زاید و میلاد میداودی را در برابر مدافعین پراشتباه ملوان در نظر گرفت تا میزان محک مدافعین ملوان در این بازی مشخص شود. البته از بازی فیزیکی هافبک‌های دو تیم در میانه میدان نباید گذشت.

پیش‌بینی: مساوی، شاید هم پیروزی!

در این دیدار ملوانان سعید سالارزاده را به جهت سه‌کارته شدن در اختیار نخواهند داشت و در سوی دیگر آلومینیوم نیز ابراهیم ابرقویی‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. پیش‌بینی این دیدار به جهت این‌که یک نوع فینال برای آلومینیوم به حساب می‌آید کمی سخت است اما با توجه به نتایج دو تیم یک تساوی از این دیدار محتمل‌تر به نظر می‌رسد. اما کمی کفه ترازو را به سمت آلومینیوم سنگین‌تر بدانید؛ به هر حال فوتبال است و هزار و یک اتفاق!

سایپا- فجرسپاسی؛ به دنبال انتقام از سرهنگ

تنها دغدغه تقوی برای این بازی گرفتن انتقام شکست بازی رفت است تا با جناب سرهنگ در لیگ دوازدهم بی‌حساب شوند

عصر امروز سایپا در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ بر‌تر میزبان فجرسپاسی شیراز است. تیم میزبان در حالی که دغدغه‌ای برای سقوط احتمالی به دسته پائین‌تر ندارد، فردا در پی آن خواهد بود که جدا از تثبیت جایگاه خود در میانه جدول، بابت شکست بازی رفت هم از زردپوشان دیار حافظیه انتقام بگیرد. مجتبی تقوی یکی از مربیان نسبتا جوان فوتبال ایران در طول سالیان اخیر تلاش زیادی داشته تا خود را به عنوان یک مربی تئوریسین و فنی نشان دهد ولی رقیب این هفته‌اش یعنی سرهنگ یاوری با تئوری و گفتار میانه چندانی ندارد و به سبک نظامیان توانایی‌های خود و شاگردان جوانش را در میدان عمل ارائه می‌کند.

انتقام بازی رفت

در دیدار رفت که در چارچوب هفته چهاردهم و در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، فجر موفق شد با گل دقیقه ۹۰مهاجم سابق سایپا یعنی عباس محمدرضایی، میهمان نارنجی‌پوش خود را شکست دهد. البته زننده تک‌گل آن بازی دیگر در جمع فجری‌ها هم نیست چون در نیم‌فصل رخت زرد از تن درآورد تا لباس آبی استقلال را بپوشد.

میهمان کم خطر

فجرسپاسی را باید یکی از میهمانان کم‌خطر لیگ دوازدهم دانست؛ تیمی که در ۱۵میهمانی قبلی خود تنها ۱۰امتیاز بابت ۲برد و ۴مساوی کسب کرده و ۹بازی دیگرش را باخته است. این درحالی است که سایپا در میزبانی‌ها عملکرد متوسطی داشته است و در رده نهم جدول مجازی بازی‌های خانگی است. شاگردان مجتبی تقوی در خانه تا به حال ۶برد، ۷تساوی و تنها ۲باخت داشته‌اند و در مجموع ۲۵امتیاز در خانه جمع کرده‌اند.

حال و روز متفاوت

گرچه سایپا در جدول با ۳۹امتیاز در رده دهم و فجر با ۳۷امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارند ولی حال و روز آن‌ها در ۷بازی آخرشان تفاوت‌های زیادی دارد. سایپا در ۷بازی آخر خود تنها یک باخت برابر پرسپولیس داشته و با ۲برد و ۴مساوی در مجموع ۱۰امتیاز گرفته این در حالی است که فجر فقط یک بازی را در این بازه زمانی برده و و با ۴باخت و ۲مساوی تنها ۵امتیاز به جمع اندوخته‌هایش اضافه کرده است.

یاران آشنا

اگر عباس محمدرضایی به استقلال کوچ نمی‌کرد جمع سایپایی‌های قدیمی در فجر کاملا جمع می‌شد. از میان نفرات فعلی فجر ۴بازیکن به نام‌های حسین کاظمی، وحید شیخ‌ویسی، مجتبی ترشیز و جابر انصاری در گذشته‌های دور و نزدیک پیراهن سایپا را برتن داشته‌اند ولی در جمع بازیکنان سایپا هیچ کس سابقه بازی در لیگ بر‌تر همراه با فجرسپاسی را در پرونده خود ندارد.

مردان گل

سعید دقیقی مهاجم انرژیک سایپا که خیلی هم تیم عوض می‌کند، بهترین گلزن این تیم است که در ۳۰بازی قبلی موفق شده ۱۰بار توپ را از خط دروازه حریفان عبور دهد. در جمع فجری‌ها هم یک مهاجم جوان و نه‌چندان کم‌حاشیه عنوان بهترین گلزن را در اختیار دارد. محمدمهدی نظری که در مقطعی از فصل با سرهنگ به مشکل خورد و در نیم‌فصل هم خیلی دلش می‌خواست به استقلال منتقل شود، تا اینجای لیگ موفق شده ۷بار برای تیمش گلزنی کند.

غایبان

هر دو تیم برای این بازی یک محروم دارند. جونیور تورتا هافبک تهاجمی و برزیلی سایپا به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد و سایپا هم علیرضا جلیلی هافبک تکنیکی خود را به دلیل مشابه در اختایر نخواهد داشت.

مس- نفت آبادان؛ بازیکن بی‌انگیزه، مربی باانگیزه!

بعد از کاستا، کاسیمیرو و علیرضا فیروزی حالا وحید سلامات قرار است چهارمین سرمربی این تیم باشد و برزیلی‌ها را در ۴ بازی باقیمانده هدایت کند.

نتیجه بازی رفت: نفت آبادان 0- مس کرمان 0

در میان بازی‌های حساس هفته‌های پایانی، بازی‌هایی هم هست که از نظر رتبه تیم‌ها در جدول حساسیت چندانی ندارد. اما از جنبه‌های دیگری برای تیم‌ها و مربیان اهمیت دارند. درست مثل همین مصاف مس و نفت آبادان.

تست فنی مربیان

نفت آبادان بعد از شکست خانگی ۰-۳ در هفته قبل مقابل سایپا سرمربی خود را برکنار کرد تا رکورددار تعویض مربی در لیگ دوازدهم باشد. بعد از کاستا، کاسیمیرو و علیرضا فیروزی حالا وحید سلامات قرار است چهارمین سرمربی این تیم باشد و برزیلی‌ها را در ۴ بازی باقیمانده هدایت کند. این ۴ بازی برای سلامات شاید حکم یک تست فنی را داشته باشد. او اگر نمره قبولی بگیرد می‌تواند یکی از مدعیان هدایت این تیم پرطرفدار در لیگ دسته اول سال بعد باشد.

آن‌سوی میدان برای لوکا بوناچیچ نیز همین حکایت برقرار است. لوکا از میانه فصل که جانشین ابراهیم قاسمپور در مس کرمان شد نتایج بدی با این تیم نگرفته اما برای اطمینان از تمدید قرارداد خود در فصل بعد، باید از این ۴ بازی باقیمانده هم سربلند بیرون بیاید. نتایج مناسب در این ۴ هفته حکم ابقای او را در تیم نارنجی‌پوش امضا خواهد کرد.

شکست‌ناپذیرها و محکوم به بردها

مس کرمان ۹ بازی متوالی است که در لیگ برتر شکست نخورده است. این تیم در هفته‌های ۲۰ و ۲۱ به ترتیب مقابل تراکتورسازی و استقلال دو شکست متوالی را تجربه کرد که این دو باخت تمام باخت‌های این تیم در دور برگشت بوده است. در مقابل تیمی که ۹هفته است شکست‌ناپذیر مانده، نفت آبادان محکوم به پیروزی است وگرنه سقوطش به لیگ دسته اول قطعی خواهد شد. البته تکلیف سقوط نفت از هفته‌ها قبل مشخص شده و پیروز نشدن در بازی صرفا برای ثبت شدن این سقوط از لحاظ محاسبات ریاضی است.

میزبان ضعیف است، میهمان ضعیف‌ترین!

مس کرمان –میزبان بازی - در ۱۵ میزبانی قبلی‌اش در لیگ امسال ۶ برد، ۶ تساوی و ۳ باخت کسب کرده و با ۲۴ امتیاز در رتبه دهم جدول بازی‌های خانگی است. مس در بازی‌های خارج از خانه‌اش چهره موفق‌تری نسبت به دیدارهای خانگی دارد و فعلا در رتبه ششم قرار گرفته است.

اما میهمان دیدار  ضعیف‌ترین میهمان لیگ دوازدهم بوده است؛ البته مشترکا و به همراه گهر دورود. آبادانی‌ها از ۱۵ بازی خارج از خانه خود ۵ مساوی و ۱۰ باخت دارند و هرگز در خارج از آبادان پیروز نشده‌اند. این تیم زردپوش در بازی‌های غیرخانگی ۱۶ گل زده و ۳۳ گل دریافت کرده تا عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی را هم از آن خودش کرده باشد.

محروم‌ها و محروم‌ترها

نفت آبادان مشکل کم داشت، سه بازیکن اصلی‌اش هم برای این بازی دچار محرومیت شدند. حسین کعبی، سیامک سرلک و عباس مرداسی سه بازیکنی هستند که حق حضور در مقابل مس کرمان را ندارند. در آنسوی میدان، کرمانی‌ها از نظر سازمان لیگ محرومی ندارند اما مشکلات انضباطی درون تیم باعث محرومیت و غیبت کیوان امرایی در این بازی شده است. امرایی پرحاشیه این بار با لوکا بوناچیچ درگیر شده و فعلا از جمع کرمانی‌ها اخراج شده است.


منبع : واحد مرکزی خبر
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.