برگزاری طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانی ‌نشاط معنوی‌ در اماکن متبرکه این استان به‌منظور ارتقای معارف و اعتقادات نوجوانان و جوانان ‌برگزار می‌شود.
پنجشنبه، 6 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برگزاری طرح تابستانی «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانی ‌نشاط معنوی‌ در اماکن متبرکه این استان به‌منظور ارتقای معارف و اعتقادات نوجوانان و جوانان ‌برگزار می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد  گفت: طرح تابستانی ‌نشاط معنوی‌ در اماکن متبرکه کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور ارتقای معارف و اعتقادات نوجوانان و جوانان این استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و هم انس شدن جوانان و نوجوانان با اماکن متبرکه، طرح تابستانی در قالب نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان در راستای تحقق منویات رهبری در‌خصوص ارتقای سطح معارف و اعتقادات نسل جوان برنامه‌های متنوعی در این خصوص برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین هفت تا 18 سال در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در صورت علاقه‌مندی به محل‌های ثبت ‌نام و برگزاری کلاس‌ها مراجعه کنند تا در ایام تابستان برنامه‌های مختلف و متفاوتی برای این قشر برگزار شود.

وی زمان ثبت ‌نام را 10 تا 30 خرداد‌ماه عنوان کرد و افزود: کلاس‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در امامزادگان شهرستان‌های استان از تاریخ 8 تیرماه تا 25 مردادماه نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه‌های طرح تابستانی نشاط معنوی آموزش قرآن کریم‌(روخوانی، روان‌خوانی و ترجمه و مفاهیم)، حفظ قرآن کریم، آموزش مسائل اعتقاد، بیان احکام عملی دین، آموزش اخلاق است و بیان سیره ائمه معصومین، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و تشویق شرکت‌کنندگان ممتاز و برگزیده از جمله برنامه‌های مهم در این طرح است.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: از والدین نوجوانان و جوانان تقاضا داریم که فرزندان خود را در کلاس‌هایی که علاقه‌مند هستند ثبت ‌نام کنند تا بتوان در آینده آن رشته را ادامه دهند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.