«مجله بارداری» از اول خرداد روی آنتن شبکه دو می‌رود

«مجله بارداری» به تهیه کنندگی مریم آهنگری از پنجشنبه، 1 خرداد ساعت 10 و 50 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
دوشنبه، 29 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«مجله بارداری» از اول خرداد روی آنتن شبکه دو می‌رود

ویرایش عکس تیر 99

«مجله بارداری» به تهیه کنندگی مریم آهنگری از پنجشنبه، 1 خرداد ساعت 10 و 50 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش راسخون ، مدیر گروه خانواده شبکه دو در گفت و گو با  فارس گفت: برنامه تلویزیونی مجله بارداری در 52 قسمت 80 دقیقه ای برای پخش از آنتن تلویزیون تولید می شود.

مریم جلالی افزود: این برنامه که با نگاهی دقیق و موشکافانه نیازهای زنان در حوزه های مختلف روانی، عاطفی، اجتماعی و جسمی را مورد بررسی قرار می دهد، اطلاعات جامع و کاملی درباره دوران بلوغ، بارداری و پس از بارداری ارائه خواهد کرد.  به گفته وی این برنامه پنجشنبه هر هفته روی آنتن شبکه دو می رود.
تهیه کننده «مجله بارداری» نیز در توضیح این خبر گفت: ورود آقایان به این  مجله تلویزیونی ممنوع شده ، در حقیقت این برنامه ترکیبی  ویژه خانم ها و بانوان محترم است و همه عوامل پشت دوربین آن هم خانم هستند.مریم آهنگری افزود: این برنامه زنده موضوعات مبتلا به زنان را دست مایه قرار داده و با دعوت از کارشناسان شناخته شده به بررسی مسائلی مثل بلوغ، تغذیه پیش از بارداری و مواردی از این دست می پردازد.
این تهیه کننده گفت: بلوغ، بارداری، ناباروری ، بهداشت عمومی زنان و در نهایت بهداشت میانسالی و یائسگی از جمله مواردی هستند که در این برنامه بررسی خواهند شد.آهنگری گفت: اجرای این برنامه زنانه به رویا حسینی سپرده شده و دکتر ناهید خداکرم رئیس انجمن علمی مامایی کشور به عنوان عضو دائم در اتاق فکر این برنامه ما را همراهی خواهند کرد.
/117/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.