ثبت اطلاعات موقوفات و امامزادگان خراسان جنوبی در سامانه جامع بانک اطلاعات

حجت الاسلام گرایلی از ثبت کلیه اطلاعات موقوفات و امامزادگان خراسان جنوبی در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه خبرداد.
سه‌شنبه، 20 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثبت اطلاعات موقوفات و امامزادگان خراسان جنوبی در سامانه جامع بانک اطلاعات

حجت الاسلام گرایلی از ثبت کلیه اطلاعات موقوفات و امامزادگان خراسان جنوبی در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه خبرداد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد طاهر گرایلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت : اوقاف با دارا بودن برنامه مدون به یک سازمان به روز و کارآمد تبدیل شده است و کلیه اطلاعات موقوفات و امامزادگان خراسان جنوبی در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه  ثبت شده است.
 
وی گفت : تمام اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع قرار گرفته که این مورد تأکید و تائید و رضایت مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی نهاد اوقاف را نهاد مؤثر و با رویکرد روشن و دارای برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دانست و تصریح کرد : اوقاف از حالت سنتی و روزمره گی بیرو آمد و به نهاد کارآمد و به روز تبدیل شده است.
 
مدیر کل اوقاف  و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد : در حوزه موقوفات وظیفه اصلی اوقاف اجرای نیات واقفین است وتمام عواید حاصل از موقوفات و بقاع متبرکه طبق مفاد وقف نامه و دستورالعمل سازمان اوقاف زیر نظر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان هزینه می شود.
 
حجت الاسلام گرایلی وقف را نهاد ممتاز و دارای اثرات و برکات زیادی ذکر کرد و افزود : اگر به مقوله وقف توجه بیشتری شود به فرهنگ عمومی تبدیل شود می تواند بیشترین کمک را به نیازهای جامعه داشته باشد و بویژه می تواند پشتوانه خوبی برای نظام و انقلاب باشد.
 
وی در ادامه از همه عموم و مردم استان  درخواست کرد تا مردم را به وقف های جدید طبق نیازهای روز جامعه تشویق نمایند تا شعار سازمان « همه واقف باشیم » در جامعه اتفاق بیفتد و خوشبختانه  اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در اجرای برنامه ابلاغی سال گذشته رتبه سوم کشور را کسب نمود که از هدایت و حمایت  مردم و مسئولین استان بوده است که با تداوم و استمرار این بزرگواران بتوانیم این رتبه را در کشور حفظ و ارتقا دهیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.