مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور :

سختی ها و مشکلات سفر مبلغان دینی قطعا مد نظر امام زمان(عج)است

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور : سفرهای تبلیغی قطعا با سختی ها و مشکلاتی همراه است و حتی مکان مناسبی جهت استراحت مبلغین وجود ندارد اما این موارد و سختی های مبلغین...
پنجشنبه، 29 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سختی ها و مشکلات سفر مبلغان دینی قطعا مد نظر امام زمان(عج)است

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور : سفرهای تبلیغی قطعا با سختی ها و مشکلاتی همراه است و حتی مکان مناسبی جهت استراحت مبلغین وجود ندارد اما این موارد و سختی های مبلغین...
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام شعبانی مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش بزرگ مبلغان طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی اظهار داشت:با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهاد فرهنگی دو طرح اعزام مبلغ را به سراسر کشور داریم که با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی و همچنین با توجه به تعطیلات تابستانی دانش آموزان طرح نشاط معنوی را در سراسر کشور خواهیم داشت که در خصوص این دو طرح مبلغین اعزام خواهند شد.
 
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه به اهمیت منبر و منبرخوانی اشاره وبیان کرد:منبر از زمان پیامبر (ص) شروع شده است که رونق و آثار خاصی داشته است که هنوز هم این آثار را دارد و امروزه مردم هنوز از منبر و مبلغ استقبال می کنند که نشان از اهمیت و جایگاه منبر در نزد مردم می باشد .
 
وی در ادامه گفت:این استقبال مردم از منبر و مبلغین دینی باعث سنگین شدن وظیفه ما به این امر است و اکنون فضای مناسبی برای تبلیغ فراهم گردیده است.
 
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در خصوص هدایت مردم بیان کرد:هدایت سه بخش دارد که یک بخش آن مربوط به خداوند می باشد و بخش دوم آن مربوط به پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) است که خداوند وظیفه خود را در بحث هدایت بوسیله پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) انجام داده است و اما بخش سوم آن مربوط به خود مردم است که اگر مردم در آموختن مسائل دینی خود کوتاهی کنند و مراجعه به مبلغ دینی نکنند خودشان مسئول هستند.
 
شعبانی به مشکلات سفرهای تبلیغی اشاره و تصریح کرد: در این سفرهای تبلیغی قطعا با سختی ها و مشکلاتی همراه است و حتی مکان مناسبی جهت استراحت مبلغین وجود ندارد اما این موارد و سختی های مبلغین قطعا مد نظر امام زمان(عج) می باشد و مولا عنایت خاصی به این مجالس دارند.
 
یادآور می شود؛ همایش بزرگ مبلغان طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پنجشنبه 29 خرداد ماه 93 با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، معاون فرهنگی سازمان، مدیر کل اعزام مبلغ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم و مبلغین در مدرسه عالی امام خمینی (ره) شهر مقدس قم برگزار گردید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.