امامزادگان محل رفت و آمد دلهای مردم است

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در بازدید از امامزاده عباس (علیه السلام) ساری گفت : امامزادگان محل رفت و آمد دلهای مردم است.
جمعه، 30 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امامزادگان محل رفت و آمد دلهای مردم است

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در بازدید از امامزاده عباس (علیه السلام) ساری گفت : امامزادگان محل رفت و آمد دلهای مردم است.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران و نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از امامزاده عباس (علیه السلام) شهرستان ساری اظهار داشت: این افتخار بزرگی است که این بزرگواران و امامزادگان آمدند و احیای اسلام و تشیع کردند.
 
وی گرامی داشتن نام و یاد این امامزادگان را الزامی دانسته و افزود: امامزادگان محل رفت و آمد دلهای مردم است.
 
حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به استقبال گسترده ای که از سوی زائران از کل کشور در امامزاده عباس ساری(علیه السلام) صورت میگیرد گفت: اینکه اسباب استراحت و آسایش و اقامت افراد در این مکان فراهم است جای بسی تشکر دارد که به لطف خدا دیدیم اینجا هم درزمینه فرهنگی وهم در بحث رفاهی برای زائرین بخصوص زایرین حرم امام هشتم (علیه السلام) به پایگاهی مناسبی برای اقامت تبدیل شده است.
 
وی گفت: دلبستگی ما شیعیان به اهل بیت (علیهم السلام) ظرفیت بسیار بالایی را ایجاد می کند که باید با مدیریت مناسب این ظرفیت را در راستای ارتقا معرفت همگان هدایت کنیم.
 
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزشمند دانستن عملکرد اوقاف در سالیان اخیر افزود: ما نیز در کمیسیون فرهنگی در جهت پر بار شدن پایگاه های فرهنگی امامزاده ها تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.