بقاع متبرکه یکی از سنگر های مهم در مقابله با استکبار جهانی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از امامزاده عباس(علیه السلام) ساری گفت : بقاع متبرکه یکی از سنگر های مهم در مقابله با استکبار جهانی است.
جمعه، 30 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بقاع متبرکه یکی از سنگر های مهم در مقابله با استکبار جهانی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از امامزاده عباس(علیه السلام) ساری گفت : بقاع متبرکه یکی از سنگر های مهم در مقابله با استکبار جهانی است.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان در مجلس در بازدید از امامزاده عباس(علیه السلام) ساری اظهار داشت: یکی از سنگر های مهم در مقابله با استکبار و سلطه جهانی همین بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی آنهاست.
 
وی افزود: استکبار جهانی با استعمار فکری ، اذهان آحاد جوانان ما را از لحاظ اعتقادی با نشر اکاذیب و القاء شبهات سست کرده و جامعه را از اسلام و دین و اهل بیت (علیهم السلام) جدا می کند و نقش بقاع متبرکه در مقابله با این عمل استکبار ، بسیار موثر است.
 
حجت‌الاسلام سالک در ادامه با تشکر از عملکرد فرهنگی خوبی که سازمان اوقاف در امامزادگان انجام شده است گفت: این برنامه های فرهنگی نشانگر یک مقابله سخت با استکبار جهانی است زیرا وقتی جوان و نوجوانی اینجا با معارف قرآنی آَشنا شود، این در حقیقت همانند تیری است که به قلب دشمن و سینه آمریکا و اسرائیل اصابت می کند که نمونه آن، امروز در امامزاده عباس (علیه السلام) ساری مشاهده گردید.
 
وی گفت: هرچه حضور جوانان در این اماکن که سنگر هستند تقویت شود قدرت مقابله و مقاومتشان بیشتر می گردد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه گسترش بیابد دو نتیجه را در پی خواهد داشت: اول ارتقاء فهم اعتقادی ،اخلاقی و عملی جامعه در پناه قرآن و عترت و دوم نا امیدی دشمنان اسلام.
 
وی با اشاره به مشکلات پیش راه اوقاف اظهار داشت: با توجه به مشکلات اعتباری و همچنین تخصیص اعتباری ضعیف ، سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار جهادی وارد عمل شده و عملکرد قابل قبولی داشته است و این قابل تقدیر است.
 
سالک با تاکید بر ورود سایر مسئولین دستگاههای فرهنگی کل کشور و حمایت از اوقاف ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم تصمیمات خوبی را برای اوقاف در چندین حوزه قرآنی ، غنی سازی اوقاف و مباحث آموزش در سطح کل کشور صورت گرفته است.
 
در پایان بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از امامزاده عباس (علیه السلام) ساری ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف مازندران در حوزه های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه ارائه کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.