هزینه‌های منطقی فوتبال باید پرداخت شود

تاج :‌ آثار تعطیلی زودهنگام لیگ به درخواست کی‌روش را همه دیدند / دنیا تیم ملی ایران را باور کرد

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت : آثار تعطیلی زودهنگام لیگ فوتبال ایران که به درخواست کی‌روش انجام شد را همه در بازی با آرژانتین دیدند.
يکشنبه، 1 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاج :‌ آثار تعطیلی زودهنگام لیگ به درخواست کی‌روش را همه دیدند / دنیا تیم ملی ایران را باور کرد

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت : آثار تعطیلی زودهنگام لیگ فوتبال ایران که به درخواست کی‌روش انجام شد را همه در بازی با آرژانتین دیدند.
 
به گزارش راسخون، مهدی تاج‌ در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار ایران و آرژانتین گفت: اگر چه در مورد نتیجه بازی صحبت زیاد می‌شود و همه در مورد باخت سرافرازانه ایران صحبت می‌کنند اما به نظر من آنچه که مهمتر از نتیجه است فوایدی است که جام جهانی برای ما داشت. یکی از فواید این بود که دنیا تیم ملی ایران را باور کرد و مسئولان متوجه شدند اگر از تیم ملی حمایت کنند و ما مربی حاذقی داشته باشیم می‌توانیم در عرصه بین‌المللی بدرخشیم.
 
وی ادامه داد: وقتی کی‌روش تأکید داشت که لیگ برتر ایران یک ماه زودتر از همه کشورها تمام شود، این کار را به درخواست کی‌روش انجام دادیم و همه در بازی با آرژانتین دیدند که این مساله چه آثار مثبتی داشت و اکنون همه از نحوه بازی تیم ملی مقابل آرژانتین راضی هستند. ایران اولین کشوری بود که لیگش را به اتمام رساند و این مسئله به اصرار کی‌روش و تعامل با سازمان لیگ انجام شد.
 
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به آثار گسترده بین‌المللی بازی ایران و آرژانتین عنوان کرد: اکنون همه مسئولان فهمیدند که فوتبال آثار ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی وسیعی دارد و وقتی رسانه‌های دنیا در مورد تیم ملی و ایران صحبت می‌کنند ناشی از همین آثار گسترده فوتبال است. بنابراین هزینه فوتبال باید پرداخت شود هزینه‌ای که منطقی باشد را باید پذیرفت و آن را پرداخت کرد.
 
رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: همه ورزش‌ها خوب هستند، والیبال، بسکتبال، کشتی و ... و همه ورزش‌ها نیز باید انجام شوند، قرار نیست که همه ورزش‌ها زیرسایه فوتبال قرار بگیرند و رشد نکنند اما با توجه به گستردگی فوتبال در سطح جهان و  آثار گسترده بین‌المللی، هزینه‌های خاص خودش را هم دارد. بنابراین باید هزینه‌های فوتبال پرداخت شود.
 
تاج با اشاره به تأکید سازمان لیگ برای شفاف‌سازی در قراردادهای فوتبال گفت: امسال شفاف‌سازی خوبی در این زمینه انجام شده و مهم این است که همه قراردادهایی که در سازمان لیگ و دفاتر باشگاه‌ها ثبت می‌شود یکسان است.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.