فعالیت‌های تبلیغاتی توزیع اوراق وقف جمعی در فارس تشریح شد

نصب بنرهای تبلیغاتی، توزیع ۶۰ هزار پوستر، اجرای برنامه‌های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی، ارسال پیامک و غیره از جمله اقدامات تبلیغاتی توزیع اوراق وقف جمعی در فارس است.
دوشنبه، 2 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فعالیت‌های تبلیغاتی توزیع اوراق وقف جمعی در فارس تشریح شد

نصب بنرهای تبلیغاتی، توزیع ۶۰ هزار پوستر، اجرای برنامه‌های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی، ارسال پیامک و غیره از جمله اقدامات تبلیغاتی توزیع اوراق وقف جمعی در فارس است.
 
به گزارش راسخون، جلسه هم‌اندیشی اطلاع‌رسانی و تبلیغات اوراق وقف جمعی امروز، اول تیر در دفتر خیرین سلامت فارس برگزار شد.
 
مصطفی زائری، مسئول کمیته روابط عمومی اوراق وقف جمعی فارس در این جلسه طرح وقف جمعی را فرصتی بی‌نظیر برای خیراندیشان دانست و گفت: وظیفه ماست که این رویداد بزرگ خداپسندانه را به اطلاع همه برسانیم تا افراد جامعه حتی کم درآمدترین آنها در این کار خیر سهیم شوند و با خرید اوراق وقف جمعی به بیماران سرطانی خدمت کنند.
 
وی افزود: به منظور آشنایی مردم با این طرح، در اماکن عمومی از جمله حرم مطهر امامزادگان، میادین اصلی شهر، مساجد، مصلی نماز جمعه، گلزار شهدای گمنام، ادارات شهرستان ها، بنرهای تبلیغاتی نصب می‌شود همچنین 60 هزار پوستر نیز در سراسر فارس توزیع خواهد شد.
 
زائری عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های کمیته روابط عمومی اوراق وقف جمعی، اطلاع‌رسانی از طریق برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه سحر و افطار ماه مبارک رمضان، مصاحبه تلویزیونی و رادیویی، پخش تیزر، ارسال پیامک برای یک میلیون نفر در فارس در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین با همکاری اداره پست، اطلاعات لازم درباره اوراق وقف جمعی و ساخت مرکز تخصصی بیماران سرطانی به درب منازل ارسال خواهد شد.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، از پخش تراکت و بروشورهای تبلیغاتی در شب‌های قدر، عید فطر و راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: در دهه اول ماه مبارک رمضان نیز، ویژه برنامه اطلاع‌رسانی وقف جمعی همراه با افطاری و اطعام روزه‌داران برگزار می‌شود.
 
زائری با دعوت از همه ائمه جماعات، روحانیان، هیئت امناء، شوراهای شهر و روستا، مسئولان ادارات، اساتید دانشگاه، دانشجویان و بسیجیان برای همکاری در تبلیغات گسترده این امر مهم گفت: به یاری خدا با اطلاع‌رسانی به تک تک افراد جامعه، تمام مردم مؤمن و نیکوکار از این موهبت بزرگ بهره‌مند خواهند شد.
 
یادآور می‌شود، اوراق وقف جمعی به منظور ساخت و تجهیز بزرگترین مرکز تخصصی سرطان کشور در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در سراسر استان فارس توزیع می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.