لیگ جهانی والیبال 2014

موسوی بهترین مدافع و معروف دومین پاسور

محمد موسوی عراقی در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را به خود اختصاص داد.
دوشنبه، 2 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
موسوی بهترین مدافع و معروف دومین پاسور

محمد موسوی عراقی در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را به خود اختصاص داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال سیدمحمد موسوی بهترین مدافع شد و بازیکنانی از بلغارستان و ایتالیا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
* فابین از لهستان 57/6 پاس صحیح در هر ست رده نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین 68/5 پاس صحیح در هر ست در رده دوم این رده بندی ایستاد.
 
* بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا بیشترین عنوان‌های برتر را به خود اختصاص دادند که در فهرست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی آندرسون ماتیو از آمریکا با 179 امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با 132 امتیاز در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.
 
* همچنین ساندر تایلور از آمریکا با 81/54 درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از روسیه و لهستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران نیز در این فهرست با 72/42 در صدر موفقیت در رتبه پنجم است.
 
* در میان بهترین زنندگان سرویس در پنج هفته لیگ جهانی، هاتت مکس ول در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از بلغارستان و روسیه به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سیدمحمد موسوی در این فهرست در رتبه هفتم است.
 
* زاتورسکی پاول از لسهتان با میانگین 3.03 در هر ست در رده نخست بهترین توپ گیران پنج هفته لیگ جهانی والیبال ایستاده است. در این فهرست سعید معروف با میانگین 97/1 در رتبه چهارم قرار دارد.
 
* در فهرست بهترین دریافت کنندگان، شوجی اریک از آمریکا با 86/58 درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. عبدالرضا علیزاده و فرهاد قائمی با 29/40 و 39/ 38 درصد موفقیت در رده‌های پنجم و ششم دریافت‌کنندگان پنج هفته لیگ جهانی قرار گرفتند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.