گزارشی از برزیل

سوسیچ : اگر ایران برنده شد، کسی فکر نکند قولی به این تیم داده‌ایم / به فکر پیروزی پرگل هستیم

سرمربی تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین گفت : اگر ایران برنده شد ما قولی به آنها نداده‌ایم و کسی نباید این فکر را بکند‎. ما بهترین بازی را خواهیم کرد.
سه‌شنبه، 3 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سوسیچ : اگر ایران برنده شد، کسی فکر نکند قولی به این تیم داده‌ایم / به فکر پیروزی پرگل هستیم

سرمربی تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین گفت : اگر ایران برنده شد ما قولی به آنها نداده‌ایم و کسی نباید این فکر را بکند‎. ما بهترین بازی را خواهیم کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، سوسیچ امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری حاضر شد و در مورد اینکه آیا تیمش فردا گل‌های زیادی می‌زند گفت: راضی خواهم بود اگر گل های زیادی بزنیم. برای ایران هم حیاتی است که در این بازی گلزنی کند اما اگر یک طرف گل بزند ممکن است طرف دیگر بازیش را عوض کند ‎.
 
وی افزود: ما با یک گل راضی نخواهیم بود‎. ما می‌خواهیم برنده شویم و در عین حال می‌خواهیم بهترین فوتبال‌مان را ارائه دهیم‎. شاید در آینده به عنوان تیمی از ما یاد کنند که عقب‌نشینی نمی‌کند و تا می‌تواند فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کند.‎
 
سرمربی بوسنی در مورد اینکه داوری دیدار با نیجریه منصفانه نبود و آیا منصفانه است آنها صعود کنند، گفت: قوانین می‌تواند عوض شود‎. شاید بشود از ویدئو استفاده کرد‎. اگر داوری منصفانه بود شاید ما نیجریه را شکست می‌دادیم‎، همانند کرواسی که 2 پنالتی آشکارش مقابل برزیل و مکزیک اعلام نشد. اگر از تکنولوژی استفاده شود قطعا باز‌ی‌های منصفانه‌تری خواهیم دید‎.
 
سوسیچ در پاسخ به این سوال که بین ایران و نیجریه دوست دارد کدام تیم به مرحله بعد صعود کند؟ عنوان کرد: چیزی که می‌دانم اینکه بهترین بازی را انجام خواهیم داد و اگر کسی شک و تردیدی دارد که ما چه فکر می‌کنیم، موضوع دیگری است.اگر ایران برنده شد ما قولی به آنها نداده‌ایم و کسی نباید این فکر را بکند‎. ما بهترین بازی را خواهیم کرد.
 
وی در این باره که فکر می‌کند در بوسنی چه استقبالی از آنها می‌شود؟‎ اظهار داشت: این بستگی به بازی فردا مقابل ایران دارد‎. ما مقابل آرژانتین خوب بودیم و در بازی با نیجریه هم داور گل سالم ما را اعلام نکرد. اگر بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم دلیلی ندارد که در سارایوو از ما استقبال خوبی نشود.می‌خواهیم خوب بازی کنیم و از همه مهمتر اینکه در گروه‌مان آخر نشویم.
 
او ادامه داد: اگر ایران ما را هم ببرد دلیلی بر صعودش نیست چرا که ممکن است نیجریه آرژانتین را سورپرایز کند. ما از ایران می‌خواهیم مقابل ما هجومی بازی کند. ما هم برخلاف بازی‌های قبلی هجومی بازی می‌کنیم‎. ایران تیم خوبی است و می‌تواند برای ما خطرساز شود.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.