سید رمضان شجاعی عضو کمیسون فرهنگی مجلس

فعالیت های فرهنگی هدفمند در امامزادگان نیاز جامعه امروز است

نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی گفت : فعالیت های فرهنگی هدفمند در امامزادگان نیاز جامعه است.
چهارشنبه، 4 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فعالیت های فرهنگی هدفمند در امامزادگان نیاز جامعه امروز است

نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی گفت : فعالیت های فرهنگی هدفمند در امامزادگان نیاز جامعه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید رمضان شجاعی، عضو کمیسون فرهنگی ونماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در بازدید از امامزاده عباس(ع) ساری با بیان اینکه این امامزاده یکی از موفق ترین مراکز فرهنگی در سطح شهرستان ساری است، اظهار داشت: متنوع بودن برنامه ها، جذابیتی را ایجاد کرده که جهت خاصی ندارد و همه ابعاد و نیازهای معنوی، فکری ، تفریحات و سرگرمی مخاطبان و زائرین را تامین می کند.
 
شجاعی به کیفیت برنامه های اجرایی اشاره کرد و گفت: برنامه ها هم از سطح کیفی و هم سطح کمی، قابل قبولی برخوردار هستند و این امر از میزان استقبال از برنامه ها، کاملا مشهود است.
 
عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : این نوع فعالیت فرهنگی هدفمند در امامزادگان نیاز جامعه است و برای انجام درست فعالیت ها، باید متولیان عالم و آشنا به کار که جنس فعالیت فرهنگی و نیاز فرهنگی را بشناسند در این مراکز مشغول به کار گردند.
 
وی گفت : خوشبختانه برنامه های توسعه خوبی در این امامزاده در حال انجام است که حتما می تواند فضای نوین و جذابی را برای این امامزاده و این مرکز فرهنگی رقم بزند.
 
نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر از مدیر کل اوقاف مازندران و رئیس اداره اوقاف ساری و مدیر فرهنگی این امامزاده اظهار داشت: این امامزاده توانسته جوانان خوبی را در سطح شهر چه در قالب هیات های مذهبی و چه در قالب کلاسهای آموزشی و برنامه های تفریحی و سرگرمی دور خود جمع کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.