عابد تاکید کرد : توجه به کیفیت و سرعت اجرای سرمایه‌گذاری در موقوفات

رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بر توجه به کیفیت و سرعت اجرای سرمایه‌گذاری در موقوفات تاکید کرد.
پنجشنبه، 5 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عابد تاکید کرد : توجه به کیفیت و سرعت اجرای سرمایه‌گذاری در موقوفات

رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بر توجه به کیفیت و سرعت اجرای سرمایه‌گذاری در موقوفات تاکید کرد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، عبدالرضا عابد رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در جلسه بررسی سرمایه‌گذاری موقوفات مازندران که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد، با اشاره به ضرورت اجراي دقيق و سريع مصوبات هيئت امناء بنياد گفت : اين مصوبات در محورهاي تحول سازماني ، اجراي دقيق انضباط مالي ، تعريف فرآيند پيدايش تا اجراي پروژه ها ، بهينه سازي چرخه کاريابي و جذب مشارکت بنگاه هاي اقصادي و مؤسسات مالي و اعتباري و ... است .
 
قائم مقام سازمان اوقاف اظهار داشت: پيگيري اجراي دقيق قراردادها و پروژه ها و شناسايي ظرفيت هاي اقتصادي استانها و موقوفات مناسب براي سرمايه گذاري از ديگر محورهاي فعاليت اين بنياد است .
 
عابد با بيان اينكه خدمات وقف در حوزه هاي مختلفي است اما اقتضاي آن يك اقتضاي اقتصادي است، افزود: تا زماني كه با مديريت صحيح و درست موقوفات اداره نشوند امكان ارائه خدمات از طرف موقوفات امكان پذير نخواهد بود.
 
‌وی تصریح کرد: اقدام عملي در رابطه با جمع آوري آمار و اطلاعات از مهمترين و ضروري‌ترين اقدامات براي برنامه‌ريزي مطلوب جهت پيشبرد اهداف سازمان اوقاف است.
 
رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به تاكيد سرپرست سازمان اوقاف در زمينه‌ي احياي موقوفات اشاره كرد و افزود: درخواست صريح نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف احياء و به روزرساني سرمايه وقف و تلاش مضاعف در عرصه‌ي فعاليتهاي اقتصادي با رعايت موازين شرعي و اخلاقي و اصل امانت‌داري است.
 
عابد با بیان اینکه کیفیت و سرعت اجرای سرمایه گذاری در موقوفات یکی از نکات مهم است، افزود: سرمایه گذاری در موقوفات استان مازندران به صورت مطلوبی در حال انجام شدن است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.