برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام، از اجرای برنامه ها و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد.
سه‌شنبه، 10 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام، از اجرای برنامه ها و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت‌ الاسلام "حسن شهیدی" معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام،با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ماه مبارک و نورانی رمضان به‌ مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) دو محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان برجسته مصری برپا می‌ شود.
 
: به گفته حجت‌ الاسلام شهیدی ، این محافل در بقاع امام زاده سیدعبدالله شهرستان ایوان و مسجد مقدس صاحب‌ الزمان(عج) شهر ایلام با حضور حافظان و قاریان برجسته استان و علاقه‌مندان به آیات نورانی کلام وحی برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، خاطر نشان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌ خوانی قرآن به‌ منظور قرائت و ختم این کتاب آسمانی در 30 روز با بهره‌ گیری از مرتلان برجسته استان در بقاع متبرکه شاخص برپا می‌شود.
 
حجت‌ الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه در ایام ماه رمضان 30 مبلغ مذهبی از حوزه علمیه قم به مناطق مختلف استان ایلام اعزام شده اند، افزود: در این ایام معنوی برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جلسات تفسیر قرآن با بهره‌ گیری از روحانیان اعزامی آغاز شده است.
 
وی هدف از اجرای این فعالیت‌ های قرآنی را استفاده از فرصت و فضای معنوی ماه رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد و افزود: آشنایی با آموزه‌ های نورانی کلام وحی و عمل به دستورات الهی، عموم مردم به‌ ویژه جوانان را از گزند توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی حفظ می‌ کند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.