دوره های طرح ملی حفظ باید با جدیت بیشتری برگزار گردد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به برگزاری دوره های طرح ملی حفظ تاکید کرد.
جمعه، 20 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دوره های طرح ملی حفظ باید با جدیت بیشتری برگزار گردد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به برگزاری دوره های طرح ملی حفظ تاکید کرد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح های ضیافت الهی، نشاط معنوی و ملی حفظ قرآن کریم اظهار داشت: باید دوره ها و کلاسهای طرح ملی حفظ با قوت هرچه بیشتر تشکیل شود.
 
وی در این نشست که با کلیه مسئولین و روسای ستادی این اداره کل تشکیل شد، به نحوه اجرا و چگونگی برگزاری هر یک از طرح های فوق الذکر ابراز امیدواری کرد و گفت: امسال نیز باید همانند سالهای گذشته با عزمی ملی و مدیریتی جهادی در جهت پیشبرد اهداف سازمان بکوشیم و بتوانیم مردم بالاخص جوانان و نوجوانان را در اوقات فراغت خود که با ماه مبارک رمضان نیز همزمان شده است به سمت امامزادگان عظیم الشان جذب نماییم.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این امر موجبات انس بیشتر جوانان و نوجوانان و نیز ایجاد آرامش روحی در جوار امامزادگان را برای مردم فراهم می سازد و امامزادگان متبرک نیز به قطب ههای فرهنگی تبدیل می گردد.
 
در حاشیه این نشست سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گزارشی از نحوه عملکرد ادارات شهرستانها در میزان ثبت نام قرآن آموزان در سطح ملی حفظ ارائه نمود و شهرستانها را در عملکرد خوب، متوسط و ضعیف تقسیم بندی نمود.
 
حجت الاسلام امیری به ویژه مراسمات طرح ضیافت الهی اشاره کرد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، در کلیه بقاع متبرکه ویژه مراسم جزء خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.
 
وی از برگزاری محافل انس با قرآن برای ارگانها و ادارات اجرایی همچون هسا، پادگان ها و صنایع اپتیک و .. در آستان مقدس امامزادگان خبر داد.
 
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی را می توان حضور قاری مصری در آستان مقدس امامزادگان در غرب استان اصفهان عنوان کرد.
 
وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قاری مصری در 20 ماه مبارک رمضان به مدت چهار روز 14 محفل قرآنی اجرای برنامه خواهد داشت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.