کفاشیان :

هدفمان فقط تمدید قرارداد کی‌روش است / رئیس فدراسیون برزیل موافق انجام بازی دوستانه است

رییس فدراسیون فوتبال گفت : بدون شک کی‌روش پنجشنبه به ایران می‌آید و هدف ما از برگزاری نشست با وی تنها عقد و بستن قرارداد است.
يکشنبه، 22 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هدفمان فقط تمدید قرارداد کی‌روش است / رئیس فدراسیون برزیل موافق انجام بازی دوستانه است

رییس فدراسیون فوتبال گفت : بدون شک کی‌روش پنجشنبه به ایران می‌آید و هدف ما از برگزاری نشست با وی تنها عقد و بستن قرارداد است.
 
به گزارش راسخون، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درخصوص وضعیت قرار داد کارلوس کی‌روش به باشگاه خبرنگاران، گفت: بدون شک کارلوس کی‌روش علاقه زیادی برای همکاری با ایران دارد و این تمایل ما را بر این باور داشته که با وی قرارداد ببندیم. در واقع کارنامه وی رضایت بخش بوده است.
 
وی در ادامه افزود: کی‌روش یک سری پیشنهاداتی را ارائه کرده است و ما نیز پیشنهاداتی را به وی داده‌ایم و مطمئن هستیم که وی این پیشنهادات را قبول خواهد کرد.
 
کفاشیان ادامه داد:‌ قرار است کی‌روش پنجشنبه بیاید و در همین روز جلسه‌ای با وی برگزار می‌کنیم و بدون شک هدف نهایی ما عقد قرارداد با کی‌روش می‌باشد و با پذیرفت شرایط از طرفین می‌توان به تمدید قرارداد دست یافت.
 
رییس فدراسیون فوتبال در مورد خبری مبنی بر تمام شدن کار کارلوس کی‌روش و بستن قرارداد با آفریقای جنوبی تصریح کرد: ‌به هیچ وجه من خبر ندارم که کی‌روش با آفریقای جنوبی به توافق رسیده باشد و فکر هم نمی‌کنم این خبر صحت داشته باشد زیرا کی‌روش علاقمند به همکاری با ایران  است و پنج‌شنبه هم برای تمدید قرارداد به ایران می‌آید.
 
وی عنوان کرد: ‌بدون شک ما همان پیشنهادات قبلی را داریم و هیچ کدام از پیشنهادات را کم نکرده‌ایم.
 
کفاشیان سپس در مورد دیدار تدارکاتی با برزیل هم اضافه کرد: وقتی در برزیل بودم با روسای فدراسیون‌های زیادی صحبت کرده‌ام رییس فدراسیون برزیل هم تمایل داشت که با ما مسابقه‌ای دوستانه برگزار کند که ما تعهداتی داریم و تیم مقابل هم دارای تعهداتی است در صورت پذیرش تعهدات از هر 2 طرف این بازی محقق می‌شود.
 
وی در مورد اینکه آیا فیفا پاداش تیمهای راه یافته به جام جهانی را پرداخت کرده است یا نه گفت: متاسفانه هنوز تاکنون پولی به ما پرداخت نشده است و قرار است پس از جام جهانی این پاداش پرداخت شود.
 
رییس فدراسیون فوتبال در مورد هدف از استعدادیابی و بستن تفاهم نامه‌ با وزارت آموزش و پرورش گفت: بدون شک هدف از انجام تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش توجه به فوتبال پایه و استعدادیابی افراد مستعد و برقرار کردن زمینه برای پیشرفت و کمک به تیم ملی در آینده از اهداف این تفاهم‌نامه می‌باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که این تفاهم‌نامه باعث رشد فوتبال پایه کشورمان شود و تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال و وزارت آموزش و پرورش به وجود آید.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.