سرپرست تیم ملی نمی‌شوم

ترابیان : قرارداد مالی کی‌روش به نفع فدراسیون است / در صورت اجرایی نشدن موارد قرارداد جریمه در نظر گرفتیم

عباس ترابیان گفت : قرارداد مالی کی‌روش به نفع فدراسیون فوتبال است.
يکشنبه، 29 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترابیان : قرارداد مالی کی‌روش به نفع فدراسیون است / در صورت اجرایی نشدن موارد قرارداد جریمه در نظر گرفتیم

عباس ترابیان گفت : قرارداد مالی کی‌روش به نفع فدراسیون فوتبال است.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، عباس ترابیان که مسئولیت مذاکره با کارلوس کی‌روش را برعهده داشت در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص این مذاکرات اظهار داشت: ما سه سال پیش قراردادی با کارلوس کی‌روش امضاء کردیم که چند ماه زمان گرفت تا این قرارداد به یک قرارداد قابل استناد و قانونی تبدیل شود که البته بخشی از این کار را کی‌روش و وکیلش به عهده داشتند، ما هم برای اینکه قرارداد کی‌روش را دوباره تمدید کنیم پایه را بر قرارداد قدیم گذاشتیم و البته شرایط جدید را هم مدنظر قرار دادیم.
 
وی افزود: ما روز جمعه جلسه چهار ساعته‌ای را با کی‌روش برگزار کردیم و همه موارد را مو به مو بررسی کردیم، فقط مباحث حقوقی مانده بود که قرار شد در مورد آنها کی‌روش با وکیلش نهایی کنند. همه مسائلی که در قرارداد گذشته گاهاً دچار اختلاف هم می‌شد، در قرارداد جدید حلاجی کردیم و کی‌روش با حسن نیت موارد را پذیرفت و با ما راه آمد چرا که او هم می‌خواهد فدراسیون احساس آرامش کند چون می‌داند که مردم از این فدراسیون توقع دارند.
 
ترابیان ادامه داد: او به زودی موارد باقی‌مانده را با وکیلش نهایی می‌کند و ما تاریخ دهم مرداد را برای روز امضای قرارداد قرار داده‌ایم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که مدت قرارداد کی‌روش تا چه زمانی است، اظهار داشت: ما برای اینکه کی‌روش بتواند برنامه بلندمدت داشته باشد و این فوتبال پوست بیندازد، تا پایان جام جهانی 2018 قرارداد کی‌روش را تمدید کرده‌ایم تا او برای تأثیرگذاری در فوتبال ما زمان کافی داشته باشد.
 
ترابیان در خصوص اینکه مبلغ قرارداد کی‌روش چه میزان است، گفت: اینکه بگویم مبلغ قراردادش کاهش پیدا کرده قابل قبول نیست، اما اضافات قرارداد او هم چشمگیر نیست و قرارداد به نفع فدراسیون پیش رفته است. خود کی‌روش هم چندان به بالا رفتن مبلغ قراردادش فکر نمی‌کرد و بیشتر به جزئیات مباحث خود قرارداد اهمیت داد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی هست که موارد قرارداد اجرا شود چرا که در قرارداد گذشته، کارلوس کی‌روش علاوه بر اینکه مدیر رسانه‌ای تیم را کنار گذاشت، سرپرست تیم را هم مشخص کرد، گفت: ما همه این موارد را در قرارداد جدید مورد توجه قرار دادیم، ولی اینکه این موارد چگونه اجرا شود و چه کسی صیانت اجرایی آن را برعهده داشته باشد از دست من خارج است، ما به آنچه لازم بود در قرارداد اشاره کردیم و حتی جرایمی برای عدم اجرای آن درنظر گرفتیم اما نمی‌دانم فدراسیون برای اجرا کردن آن چه برنامه‌ای دارد.
 
ترابیان همچنین در جواب به این پرسش که آیا قرار است که دوباره سرپرست تیم ملی شود، گفت: خیر، من همان زمان که از تیم ملی کنار رفتم چون احساس کردم که بودنم به نفع کشور نیست خودم جدا شدم. من خیلی به واژه سرپرست اعتقاد ندارم و معتقدم که این واژه در کشور ما یک واژه موقتی است و ما باید اسم بامسمای دیگری جایگزین آن کنیم. من همیشه علاقه دارم که تا آخر در خدمت کشورم باشم ولی این ماندن به منافع کشور لطمه وارد نکند. این بار هم شایعاتی مبنی بر سرپرستی من بود، ولی به شما اطمینان می‌دهم که من علاقه‌ای به سرپرستی در تیم ملی ندارم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.