در این مقطع زمانی حفظ کی‌روش تصمیم خوبی است

پورحیدری : باور اینکه ملی‌پوشان استقلال زیر یک میلیارد گرفته‌اند سخت است

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال هم اذعان کرد باور اینکه قرارداد ملی‌پوشان این تیم زیر یک میلیارد باشد سخت و دشوار است.
يکشنبه، 29 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پورحیدری : باور اینکه ملی‌پوشان استقلال زیر یک میلیارد گرفته‌اند سخت است

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال هم اذعان کرد باور اینکه قرارداد ملی‌پوشان این تیم زیر یک میلیارد باشد سخت و دشوار است.
 
به گزارش راسخون، منصور پورحیدری در مورد وضعیت فعلی استقلال، خریدهای جدید این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:
 
در مورد استقلال فصل 94-1393 چه نظری دارید؟ آیا این تیم قوی‌تر شده است؟
 
فکر می‌‌کنم چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند و نکته مهم این است که استقلال نسبت به سال قبل جوان‌تر شده است. تیم خوبی بسته شده و حالا باید دید اردوی ترکیه آن هم در شرایطی که ملی‌پوشان غایب بودند چقدر باعث پیشرفت استقلال شده است.
 
 بهرام افشارزاده (مدیرعامل باشگاه استقلال)‌در مصاحبه‌ای با صراحت گفته بود که ملی‌پوشان این تیم زیر یک میلیارد پول گرفته‌اند. قبول دارید این حرف باورکردنی نیست؟!
 
راستش را بخواهید من در مورد مبلغ قراردادها اطلاع دقیقی ندارم ولی این را می‌‌دانم که ملی‌پوشان استقلال برای تمدید قرارداد خیلی با باشگاه راه آمدند و ملاحظه استقلال را کردند. در مورد تیموریان زیاد در ریز مسائل قرار ندارم و قطعاً پیشنهاد او بالا بوده که این قدر بحث ماندنش طولانی شد اما در مورد هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی باید بگویم که آنها شرایط باشگاه را در نظر گرفتند. البته باور اینکه ملی‌پوشان استقلال زیر یک میلیارد گرفته‌اند، سخت است ولی از اول هم قرار بود سقف بودجه رعایت شود.
 
 اصلی‌ترین رقیبان استقلال در فصل پیش رو چه تیم‌هایی هستند؟
 
از حالا که نمی‌توان نظر داد و باید وارد بازی‌ها شویم ولی پرسپولیس و سپاهان رقیبان همیشگی و جدی استقلال هستند.
 
در مورد توافق فدراسیون فوتبال با کی‌روش چه نظری دارید؟
 
من اعتقاد دارم که در چهار سال گذشته اتفاق خاصی در تیم ملی‌ نیفتاد ولی در این زمان کوتاه که تا جام ملت‌ها باقی مانده است، حفظ کی‌روش تصمیم خوبی است. با این حال امیدوارم بعد از جام ملت‌ها، کارشناسان در مورد عملکرد او به صورت منطقی نظر بدهند. من اعتقاد دارم بعضی‌ها کورکورانه از کی‌روش حمایت کردند ولی بعضی‌ها نیز نظر منطقی داشتند. بعضی‌ها اصرار زیادی داشتند که کی‌روش بماند و در نهایت این اتفاق افتاد. با این حال امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج خوبی بگیرد و بازی‌های خوبی را از این تیم شاهد باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.