ماجدی : فساد در فوتبال ایران وجود دارد و تنها در یک تیم نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد فساد تنها در یک تیم خاص وجود ندارد و در فوتبال ایران دیده می‌شود.
يکشنبه، 12 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماجدی : فساد در فوتبال ایران وجود دارد و تنها در یک تیم نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد فساد تنها در یک تیم خاص وجود ندارد و در فوتبال ایران دیده می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم معرفی برترین‌های فوتبال ایران به برج میلاد آمده بودند، در مواجهه با میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال نخستین پرسشی که مطرح کردند پیرامون جدال رسانه‌ای امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام بود.
 
ماجدی از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد و گفت: من ترجیح می‌دهم در این مورد حرفی نزنم چرا که دوست ندارم باشگاه استقلال در شرایط فعلی وارد حاشیه شود. من به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال امیدوارم کمیته‌های انضباطی و اخلاق بررسی لازم را در این خصوص داشته باشند و بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. در این مدت بحث‌های زیادی شنیده‌ام اما سعی کردم سکوت کنم. قلعه‌نویی و نکونام از بزرگان فوتبال ما هستند و دامن ‌زدن به این مسائل تخریب به وجود می‌آورد، امیدوارم این مشکلات حل شده و حرمت‌ها حفظ شود. قلعه‌نویی از مربیان ارزشمند و نکونام از بازیکنان بزرگ ایران است.
 
وی افزود: فکر می‌کنم بهترین قاضی و داور در این زمینه کمیته‌های انضباطی و اخلاق باشند و آنها می‌توانند با ریشه‌یابی و بررسی شرایط مشخص کنند که حق با چه کسی است.
 
سرپرست تیم استقلال ضمن تاکید بر اینکه باید فساد در ورزرش بویژه فوتبال ریشه‌کن شود، گفت: من ضمن احترام به کمیته اخلاق فدراسیون و مراجعی که قصد پیگیری بحث فساد در ورزش را دارند، اعتقاد دارم، اگر به ریشه فساد رسیدند باید با آن برخورد کنند و نباید نیمه‌کاره کار را رها سازند. اگر بحث برخورد با فساد است نباید کار نیمه‌کاره رها شود و باید به صورت ریشه‌ای با عوامل آن برخورد کنند.
 
ماجدی در خصوص شکایت 5 نفر از بازیکنان پیشین استقلال گفت: 5 نفر از بازیکنان پیشین استقلال برای دریافت طلب خود از باشگاه شکایت کردند و شکایت‌شان تنها مربوط به مسائل مالی است، قطعا آقای افشارزاده و دیگر مسئولان باشگاه به شکایت آنها رسیدگی خواهند کرد.
 
وی پیگیری شکایت باشگاه استقلال از جواد نکونام را وظیفه هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه دانست و گفت: پیگیری این شکایت برمی‌گردد به هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه که مسائل کلان باشگاه را دنبال می‌کنند من از آنها می‌خواهم این موضوع را تا آخر بررسی کنند تا مشخص شود حق با چه کسی است
 
سرپرست تیم استقلال با طرح این مدعا که فساد در فوتبال ایران وجود دارد و تنها مختص به یک تیم نمی‌شود گفت: چندی پیش در کمیسیون اصل 90 مجلس اصل فساد در فوتبال مورد بررسی قرار گرفت اما متاسفانه ابتر ماند و به سرانجام نرسید امیدوارم این بار این بحث را نیمه‌کاره تمام نکنند و به سرانجام برسانند و در نهایت با ریشه فساد هرکسی هست، برخورد کنند.
 
ماجدی  اعتراض آندرانیک تیموریان در پایان دیدار مقابل راه‌آهن را به صورت کامل رد کرد و گفت: من به عنوان سرپرست تیم هر مشکلی هست باید آن را گزارش کنم. من بعد از دیدار مقابل راه‌آهن هیچ حرکت ناشایستی از تیموریان ندیدم که بخواهم آن را به اطلاع مدیریت باشگاه برسانم اتفاقا پس از بازی در اتوبوس کنار تیموریان نشسته بودم و از بابت پیروزی مقابل راه‌آهن شاد بودیم و می‌خندیدیم.
 
وی افزود:‌ آندو در اتوبوس تیم بود و به همراه دیگر بازیکنان و آنهایی که برای آزمایش دوپینگ رفته بودند ورزشگاه را ترک کرد.
 
سرپرست تیم استقلال همچنین پیرامون رعایت نکردن سقف بودجه از سوی آبی‌پوشان و اینکه استقلالی‌ها بیشتر از مبالغ مورد سازمان لیگ به بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند گفت: مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال آقای نظری جویباری است که این روزها به مسافرت رفته، ایشان طی یکی دو روز آینده به تهران بازمی‌گردد و شما می‌توانید در خصوص عملکرد باشگاه استقلال و میزان هزینه ما در فصل نقل و انتقالات از ایشان سوال کنید.
 
وی افزود: زمانی که برگ قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ ، اداره مالیت و آنچه نزد آنهاست یک رقم در آن درج شده مشخص است که باشگاه تخلفی صورت نداده است با این حال بهتر است اگر پرسشی در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات دارید از آقای نظری جویباری سوال کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.