عابدینی در گفتگویی :

رحیمی در پرسپولیس مدیر تدارکات است! / پیشنهاد صدا و سیما خنده‌دار است

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید پیشنهاد صدا و سیما برای خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ خنده دار است. وی همچنین می‌گوید امروز با علی کفاشیان و مهدی تاج صحبت می‌کنم تا پس از رسیدن به یک جمع‌بندی تصمیم جدیدی بگیریم، تصمیمی که ممکن است "سخت" باشد.
سه‌شنبه، 14 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رحیمی در پرسپولیس مدیر تدارکات است! / پیشنهاد صدا و سیما خنده‌دار است

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید پیشنهاد صدا و سیما برای خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ خنده دار است. وی همچنین می‌گوید امروز با علی کفاشیان و مهدی تاج صحبت می‌کنم تا پس از رسیدن به یک جمع‌بندی تصمیم جدیدی بگیریم، تصمیمی که ممکن است "سخت" باشد.
 
به گزارش راسخون، امیر عابدینی در گفتگو با مهر، در خصوص نامه سازمان صدا و سیما به فدراسیون فوتبال و پیشنهادات این سازمان برای حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر با بیان مطالب فوق اظهار کرد: طبیعتا سیستم‌هایی مثل صدا و سیما وقتی روحیه تعاملی خود را از دست بدهند، روحیه تهاجمی پیدا خواهند کرد. ما حرف غیر منطقی نزدیم. پیشنهاد ما به صدا و سیما این بود که بسته کامل فوتبال یعنی تبلیغات دور زمین و پخش تلویزیونی را بردارد و پولش را به ما بدهد چون تلویزیون می‌تواند منابع خوبی را تامین کند.
 
وی یادآور شد: اگر فدراسیون هم با صدا و سیما مقابله کند و به مربیان، مدیران و بازیکنان اجازه ندهد که با دوربین‌ها مصاحبه کنند، این به نفع چه کسی است؟ قطعا این جامعه و مردم هستند که از آن متضرر خواهند شد.
 
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه تاکید کرد: در تمام دنیا حق پخش تلویزیونی قانونمند شده و همه جا به صورت یک کاسه پولش را به باشگاه‌ها می‌دهند. حق پخش تلویزیونی همه جا معنا و مفهوم دارد و باید در کشور ما هم این معنا ایجاد شود.
 
عابدینی در خصوص واکنش فدراسیون فوتبال به نامه صدا و سیما، گفت: شب گذشته با مهدی تاج و علی کفاشیان تماس گرفتم ولی آقایان پاسخگو نبودند. امروز باید با آنها صحبت کنم تا بعد از رسیدن به یک وحدت رویه، نظرمان را اعلام کنیم چون دیگر فرصتی نیست. شاید این هفته تصمیم سختی بگیریم.
 
وی با بیان اینکه صدا و سیما را تهدیده نکرده‌اند، تصریح کرد: ما اول درخواست و خواهش کردیم تا جلساتی برگزار شود ولی هیچ کس جایگاه ما را باور نکرد که بیاید با ما مذاکره کند. آنها می‌گویند هر چه گفتیم همان است و لا غیر. در حالی که پیشنهادشان پرداخت مبلغ 60 میلیارد تومان برای سه سال است. این پیشنهاد خنده داری است.
 
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در ادامه، اظهار کرد: صدا و سیما هزاران میلیارد تومان از فوتبال به دست می‌آورد. اگر 30 درصد درآمدش و یا حتی 10 درصد آنرا به ما برگرداند، کافی است ولی آنها حاضر نیستند این پول را به فوتبال برگردانند.
 
عابدینی در خصوص اینکه سازمان صدا و سیما حتی فدراسیون فوتبال را تهدید کرده بود، گفت: بله، آنها می‌توانند ما را تهدید کنند. ما هم روش‌های دیگری داریم. ما هم برای کارمان حرفهایی داریم که به موقع خواهیم زد.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد پرسپولیس در هفته اول و انتقادات علی دایی از داوری و کمیته داوران تاکید کرد: باید یک مقدار درباره مسائل فوتبال صبوری کد. اگر از هفته اول با دید منفی وارد مسابقات شویم، بستر را نا امن خواهیم کرد. تیم‌ها برای مصاحبه کردن و دفاع از حقوق خود فرصت دارند! دایی هم مثل همه باید صبور باشد چون با عصبانیت و عجله نمی‌توان فوتبال را ادامه داد.
 
عابدینی با تاکید بر اینکه دیگر در جلسات کمیته فنی پرسپولیس شرکت نمی‌کند، با انتقاد از روند باشگاهداری پرسپولیس گفت: پرسپولیس الان یک تیم است و از حالت باشگاه خارج شده است. من با صراحت گفتم که پرسپولیس یک تیم است که یک مسئول تدارکات دارد و یک مسئول تامین بودجه. اسپانسرها و اعضای هیات مدیره مسئول تامین بودجه هستند و رحیمی هم مدیر تدارکات. من اسم رحیمی را در پرسپولیس مدیر تدارکات می‌گذارم نه مدیرعامل. هویت پرسپولیس هویتی است که سوخته می‌شود.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: من به جایی که معیار، روش و برنامه ندارد نمی‌روم. جایی مثل پرسپولیس که وضعیت هزینه و بودجه‌اش مشخص نیست و برنامه‌هایش ابتر می‌ماند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.