"روضه رضوان" در هفته حج به شبکه دو می‌آید

«روضه رضوان» همزمان با اول ذیقعده و هفته حج به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.
سه‌شنبه، 11 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
"روضه رضوان" در هفته حج به شبکه دو می‌آید

ویرایش عکس تیر 99

«روضه رضوان» همزمان با اول ذیقعده و هفته حج به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، داریوش دلیری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته حج 7 برنامه 45 دقیقه ای داریم که کارشناسانی همچون قاضی عسگر (نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت)، دکتر قنبری (معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری)، مهندس خِدِرنژاد (معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت)، مهندس اوحدی (رئیس سازمان حج و زیارت)، حجت الاسلام احمدی (نماینده بعثه در بحث معارفی حج)، دکتر باقری (معاون بین المللی بعثه در خصوص زائران ایرانی و جهان اسلام)، دکتر مرعشی (رئیس هیأت پزشکی حج در خصوص بحث بهداشت سلامت زائران و حاجیان) در آن حضور دارند.


تهیه کننده سری جدید این برنامه خاطرنشان کرد: پس از پخش برنامه های مختص هفته حج، این برنامه در ایام حج تمتع طی 12 قسمت، هفته ای دو بار به روی آنتن می‌رود که در هر قسمت به مدت 25 دقیقه به مباحثی پیرامون حج، عمره های دانشجویی، سوغات در حج و آداب و مناسک حج و ... پرداخته می شود. همچنین 21 قسمت برنامه نیز تا پایان سال پنجشنبه ها در کنداکتور پخش برنامه های این شبکه قرار خواهد گرفت. 

دلیری ابراز کرد: این برنامه از اتاق فکری متشکل از مدیران گروه معارف و مدیران سازمان حج و زیارت تشکیل شده که به اجرائیات و مباحث فرهنگی و معارفی حج می پردازد. اجرای این برنامه را سیدمرتضی جوادی به عهده دارد و متن های آن به قلم مهدی رستمی است.

همکارانی که با این برنامه همکاری می کنند ، عبارتند از: مجتبی صدخسروی و مهرداد غفاری (تدوین گران)، سید رسول میربابایی (مدیر تولید) و فرزاد خسروی و محمد حدادی (دستیاران تهیه).

«روضه رضوان» کاری از سازمان حج و زیارت سازمان صدا و سیما و به همت تأمین برنامه شبکه دو، به مناسبت هفته حج هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می‌رود. 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.