پيوند آسماني در بقاع متبركه فارس

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) طرح پيوند آسماني در سراسر فارس اجرا مي شود.
چهارشنبه، 26 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پيوند آسماني در بقاع متبركه فارس

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) طرح پيوند آسماني در سراسر فارس اجرا مي شود. 
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، حجت الاسلام والمسلمين سيد ميثم حسيني معاون فرهنگي اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس گفت: در راستاي اجراي صحيح و امینانه نیات واقفان خیراندیشي كه اموال خود را به نيت ازدواج و تشكيل خانواده جوانان وقف كرده اند، طرح پيوند آسماني همزمان در سراسر كشور اجرا مي شود. در اين طرح، از محل موقوفات منطبق، به زوج هاي جوان نيازمند، كمك هزينه ازدواج يا جهيزيه اهداء مي شود.
 
حجت الاسلام حسيني از برگزاري اين طرح در استان فارس خبر داد و افزود: جشن پيوند آسماني دوشنبه 4 مهرماه، همزمان با جشن ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) در بقاع متبركه شاخص استان برگزار مي شود. در این جشن به زوج هاي جوان که شرایط اخذ تسهیلات طرح مذکور را دارند، کمک هزینه ازدواج پرداخت می شود.
 
وي افزود: همچنين ترویج سنت حسنه وقف به خصوص وقف برای ازدواج جوانان، اجراي صحيح نيات واقفين، جلب و جذب كمك هاي خيرين براي كمك به ازدواج جوانان نيز از اهداف ديگر برگزاري جشن پيوند آسماني است.
 
حجت الاسلام حسيني بيان كرد: اين روز مبارك براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شده تا جوانان مومن و مسلمان، زندگي مشترك خود را با الگو قرار دادن زندگي اميرمومنان(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز كنند. بهترین منش زندگی و شیوه برخورد زن و مرد در زندگی مشترک را در آینه ازدواج آسمانی اين بزرگواران مي توان ديد. چون در ازدواج مولای متقیان علی(ع) و بانوی عالمیان فاطمه زهرا(س)، هدف رضایت خداوند و رسيدن به کمال انسانی بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.