مديريت فارس بر شعب قرض الحسنه راسخون در جنوب كشور

موسسه قرض الحسنه راسخون از ابتداي مهرماه سال جاري به صورت منطقه اي مديريت مي شود.
سه‌شنبه، 1 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مديريت فارس بر شعب قرض الحسنه راسخون در جنوب كشور

موسسه قرض الحسنه راسخون از ابتداي مهرماه سال جاري به صورت منطقه اي مديريت مي شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، موسسه قرض الحسنه راسخون از ابتداي مهرماه سال جاري به صورت منطقه اي مديريت مي شود.
 
حسين توكلي زاده مدير عامل موسسه قرض الحسنه راسخون، در سمينار منطقه جنوب اين موسسه، كه در شيراز برگزار شد؛ گفت : سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه قرض الحسنه راسخون را با هدف تسهيل و تسريع در اجراي نیت واقفان، بهره وری اقتصادي و ساماندهی موقوفات و توسعه بقاع متبرکه تاسيس كرده است. اين موسسه نيز با تاسيس شعب در سراسر كشور، ماموريت خود را با موفقيت انجام داده و همچنين خدمات زيادي نيز به اصحاب وقف، متولیان، هیات امنای بقاع متبرکه، مساجد و خادمین قرآن و ائمه اطهار (ع) و عموم مردم ارائه داده است.
 
توكلي زاده بيان كرد: با توجه به حساسيت فعاليت در حوزه موقوفات و بقاع متبركه، اجراي برنامه هاي اين موسسه، دقت و توجه ويژه اي را مي طلبد و نيازمند مديريت و برنامه ريزي منسجم است.
 
وي افزود: بنابراين به منظور نظارت و ارتباط بهتر و مستمر با شعب استاني، تقسيم كار و تسريع در برنامه هاي اجرايي، طرح مديريت منطقه اي در اين موسسه اجرا مي شود.
 
توكلي زاده اظهار داشت: در اين طرح، شعب موسسه قرض الحسنه راسخون در سراسر كشور در سه منطقه به سرپرستي استان هاي فارس، مازندران و كرمانشاه مديريت مي شوند؛ موسسه قرض الحسنه راسخون فارس سرپرستي شعب اصفهان، يزد، خوزستان، بوشهر، كرمان، بندرعباس، سيستان و بلوچستان، چهارمحال و بختياري و كهكيلويه و بويراحمد را به عهده دارد.
 
مدير عامل موسسه قرض الحسنه راسخون تصريح كرد: نظارت در بخش امور مالي و نيروي انساني شعب زير مجموعه، از جمله كنترل مأموريت ها و مرخصي و پيشنهادات انتصاب، تشويق و تنبيه كارمندان از وظايف مديريت منطقه است. 
 
همچنين سرپرست منطقه، به عنوان نماينده مدير عامل موسسه قرض الحسنه راسخون درمراجع قضايي، نهادها و سازمان هاي دولتي محسوب مي شود.
 
 
وي گفت: سمينار توجيهي اين طرح در دو منطقه مازندران و كرمانشاه برگزار شده است و از امروز يكم مهرماه، همزمان با برگزاري اولين سمينار منطقه جنوب در شيراز، طرح مديريت منطقه اي شعب موسسه قرض الحسنه راسخون در سراسر كشور اجرا مي شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.