پنج وقف جدید از ابتدای سال 93 تاکنون در شهرستان شوط به ثبت رسیده است

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط گفت : از ابتدای امسال تاکنون پنج موقوفه جدید در اين شهرستان به ثبت رسیده است.
چهارشنبه، 2 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پنج وقف جدید از ابتدای سال 93 تاکنون در شهرستان شوط به ثبت رسیده است

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط گفت : از ابتدای امسال تاکنون پنج موقوفه جدید در اين شهرستان به ثبت رسیده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان آذربايجان غربي، اسماعیل اسکندر زاده، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط اظهار کرد : از ابتدای سال تاکنون پنج موقوفه جدید در راستای ترویج برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مساجد در شهرستان تکاب به ثبت رسیده است.
 
وی افزود: وقف سنت حسنه‌ایی است که در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش اساسی ایفا می‌کند و باید در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه گام‌های اساسی برداشته شود.
 
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف، اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط است.
 
وی با بیان این که ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان شوط به صورت اینترنتی آغاز شد، ادامه داد: افراد علاقمند می‌توانند از طریق سایت اینترنتی و یا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقدام به ثبت‌نام کنند.
 
اسکندرزاده با بیان اینکه مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، مفاهیم و اذان برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در مقاطع سنی بالای 16 سال خواهد بود و تا روز برگزاری مسابقات در شهرستان شوط امکان‌پذیر است.
 
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط با بیان اینکه در حوزه تربیت حافظان قرآن کلاس‌های آموزشی در حال برگزاری است، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و برنامه‌های هفته وقف از جمله برنامه‌های پیش‌رو در سال 93 است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.