حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه :

عامل ماندگاری رادیو توجه به قرآن ، اهل بیت (ع) و فرهنگ شهادت است

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه عامل ماندگاری رادیو را قرآن ، اهل بیت (ع) و مطرح کردن فرهنگ جهاد،‌ مقاومت و ایثار دانست و گفت : چنانچه امام علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرماید؛ جهاد دری از درهای بهشت است.
يکشنبه، 6 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عامل ماندگاری رادیو توجه به قرآن ، اهل بیت (ع) و فرهنگ شهادت است

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه عامل ماندگاری رادیو را قرآن ، اهل بیت (ع) و مطرح کردن فرهنگ جهاد،‌ مقاومت و ایثار دانست و گفت : چنانچه امام علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرماید؛ جهاد دری از درهای بهشت است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست نقش ماندگار رادیو در هشت سال دفاع مقدس که در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد ، با بیان اینکه قرآن امانت الهی برای همه انسانها و بشریت است؛ گفت: قرآن کتابی است که کهنه نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه صدای جمهوری اسلامی در زمان دفاع مقدس استقامت، صبر،‌ شهادت و مجاهدت را بیان می‌کرد و همین صدا بود که دفاع مقدس را زنده نگه داشت، ادامه داد: موضوع دیگر اهل بیت عصمت و طهارت است که رزمندگان اسلام وقتی در سخت‌ترین دوره دفاع مقدس از همه جا دستشان کوتاه می‌شد؛ به قرآن پناه می‌بردند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه صدای جمهوری اسلامی از اهل بیت(ع) می‌گفت ، افزود : در شعارهایی که مردم می‌دادند شعار؛ شعار اهل بیتی بود مانند این شعار که «هر کس دارد هوس کرب و بلا بسم الله» همچنین تابلوهایی که در سرزمین‌های دفاع مقدس بود؛ مرتبط بود با بقاع متبرکه و اهل بیت (ع).
 
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : رزمندگان اسلام وقتی در سخت‌ترین دوره دفاع مقدس از همه جا دستشان کوتاه می‌شد؛ به قرآن پناه می‌بردند.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از موفقیت‌های حضرت امام (ره) این بود که فرهنگ و مفهوم جهاد و شهادت را همگانی کرد ، افزود : امام آمد و فرهنگ مقاومت و جهاد را همگانی کرد و بسیج را تاسیس کرد، آن را در دانشگاه و حوزه گسترش داد و با این کار تفکر بسیج را به صورت همگانی مطرح کرد.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه با فرهنگ شهادت و مقاومت که همگانی شده بود؛ دوران پرافتخاری را برای مردم بوجود آورد که همچنان و همیشه به آن افتخار می‌کنیم ، تصریح کرد : جنگ همچنان ادامه دارد و امروز بصورت یک جنگ فرهنگی است و باید ارزش‌های دینی را تقویت کنیم، روحیه جهاد و شهادت را زنده نگه داریم و باید پشتوانه مردمی داشته باشیم.
 
وی در پایان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت جانشان را فدا کردند و در عرصه اقتصاد هم اگر همگان شرکت کنند؛ پیروز و ماندگار خواهیم شد ، خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و رادیو برای ترویج فرهنگ وقف تبلیغات زیادی کردند که من از ایشان سپاس گذارم اما این فرهنگ هنوز جای کار زیادی دارد که باید به آن پرداخت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.