حسین فرکی :

بیش از همه از بردن پرسپولیس خوشحال می‌شوم / تغییر حکم، بی‌قانونی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه عملکرد تیم‌ها در بازی فردا مشخص کننده خوب یا بد بودن سرمربیان دو تیم نیست، گفت : ملاک ما در این بازی برد است و شخص بنده بیش از همه از بردن پرسپولیس خوشحال می‌شوم.
پنجشنبه، 10 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیش از همه از بردن پرسپولیس خوشحال می‌شوم / تغییر حکم، بی‌قانونی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه عملکرد تیم‌ها در بازی فردا مشخص کننده خوب یا بد بودن سرمربیان دو تیم نیست، گفت : ملاک ما در این بازی برد است و شخص بنده بیش از همه از بردن پرسپولیس خوشحال می‌شوم.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، حسین فرکی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: حساسیت بازی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس یک واقعیت است و طبق آمار سپاهان تعداد بازی بیشتری را برده است. هرچند این حساسیت باعث می‌شود دیدار دو تیم به حاشیه کشیده شود.
 
وی اضافه کرد: البته ملاک ما در این بازی برد است و شخص بنده بیش از همه از بردن پرسپولیس خوشحال می‌شوم.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: برای من مهم این است که این بازی به دور از حاشیه باشد و امیدوارم که پرسپولیس را مقابل هوادارانی که در اصفهان دارد ببریم و با شرایطی بهتر به چهار دیدار پایانی در نیم فصل برویم.
 
وی درباره دو پدیده فصل گذشته لیگ برتر (شریفی و عباس‌زاده) بیان داشت: امیدوارم آنچه در بازی فردا رخ می‌دهد، این مساله را اثبات کند که کدام بازیکن پدیده بوده است ولی به نظرم مهدی شریفی عملکرد بهتری در فصل قبل داشت اما به نظر داوران انتخاب کننده احترام می‌گذارم.
 
فرکی درباره بازیکنان محروم دو تیم (صادقیان، ماهینی، حمودی) خاطرنشان کرد: برای من آشکار بود که این بازیکنان در این بازی به میدان نمی‌روند و اگر قانونگذاری حکمی دهد نباید حکم خود را تغییر دهد و اگر تغییری صورت گیرد می‌توان گفت بی‌قانونی شده است و من با توجه به شناختی که از مهدی تاج دارم مطمئن بودم حکم را به درستی اجرا می‌کند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا آشنایی کامل به تیم پیدا کرده است یا خیر، ؟ بیان داشت: نتیجه کارمان به بازی با صبای قم بازمی‌گردد که اگر این بازی را برده بودیم، امتیازمان از سه بازی هفت امتیاز بود که عملکرد خوبی بود ولی با چهار یا پنج هفته نمی‌توان عملکرد یک مربی را محک زد و همسو کردن بازیکنانم با تفکرات خودم کار آسانی نیست.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: درخشان در مصاحبه‌ای که در چند روز اخیر کرده، حرف بسیار درستی زدند که نمی‌شود در بازی فردا درخشان یا فرکی را شناخت و تلاش ما این است که در بازی فردا نتیجه خوبی را کسب کنیم.
 
وی درباره بازیکنان جوان تیم سپاهان و استفاده از آنها در طول فصل تاکید کرد: سپاهان بازیکنان جوان خوبی دارد و در بخش اول بازیکنان تیم‌های پایه هستند و در بخش دوم بازیکنانی مانند شریفی، علی کریمی و غیره هستند که فصل بعد تیم سپاهان را تشکیل می‌دهند.
 
فرکی در پایان گفت: استفاده از این بازیکنان در طول فصل ریسک بزرگی است و امیدوارم در آینده بتوانیم با این بازیکنان جوان نتیجه بگیریم.
 
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تهران از ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.