مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی :

صدور شناسنامه برای شهدا به خاطر اعتقاد ماست که می‌گوییم شهیدان زنده‌اند

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی، درباره رونمایی از شناسنامه نمادین ۴ شهید این باشگاه صحبت کرد.
يکشنبه، 13 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صدور شناسنامه برای شهدا به خاطر اعتقاد ماست که می‌گوییم شهیدان زنده‌اند

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی، درباره رونمایی از شناسنامه نمادین ۴ شهید این باشگاه صحبت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر اتفاق جالبی رخ داد. از طرف باشگاه سپاهان و با هماهنگی اداره کل ثبت‌ احوال استان اصفهان برای شهدای این باشگاه اصفهانی شناسنامه‌ نمادین صادر شد.
 
در همین رابطه حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس از شناسنامه نمادین شهدای باشگاه سپاهان شهید حسن غازی، شهید حسین ملاافضل، شهید محمدسعید هاشمی و شهید سعید معینی رونمایی کردیم که این 4 شهید بازیکنان سپاهان در رده‌های مختلف بودند به طوری که شهید غازی کاپیتان تیم جوانان سپاهان بود.
 
وی ادامه داد: طبق هماهنگی با اداره‌کل ثبت‌احوال استان اصفهان تصمیم گرفتیم تا برای این 4 شهید شناسنامه نمادین صادر کنیم چراکه اعتقاد و باور ما مسلمانان و اعضای باشگاه سپاهان این است که شهدا زنده هستند همانطور که در سوره آل‌عمران و در آیه 169 آمده: «ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون، مپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه آنها زنده به حیات ابدی شدند و در نزد خدا متنعم خواهند بود.»
 
باقری خاطرنشان کرد: 4 شناسنامه نمادین برای این 4 شهید باشگاه سپاهان آماده شد که این کار با هماهنگی تورج حاجی‌رحیمیان مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان صورت گرفت و در حضور خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان و مسئولان استانی این شناسنامه‌ها به خانواده این 4 شهید اهدا شد. البته از سند سجلی این شهدا هم که بر روی تابلویی نصب شده بود رونمایی انجام گرفت.
 
وی در پایان اظهار داشت: حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس باعث شد تا به این مسائل به خوبی توجه نشود اما باشگاه سپاهان همیشه در مسائل فرهنگی گام‌های بلندی برداشته و هرگاه که برنامه خاصی داشته‌ایم از خانواده شهدا هم در این برنامه‌ها دعوت کردیم حتی روز دوشنبه هفته گذشته کلیه اعضای تیم فوتبال سپاهان بر سر مزار شهدای این شهر حاضر شدند و با آرمان‌های شهدا تجدیدمیثاق کردند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.