جذب بازیکنان جدید از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس

گرفتن مجوز جذب بازیکنان جدید تنها کاری بوده که باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس توانسته‌اند در این چند ماه آن را به درستی انجام دهند.
دوشنبه، 14 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جذب بازیکنان جدید از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس
گرفتن مجوز جذب بازیکنان جدید تنها کاری بوده که باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس توانسته‌اند در این چند ماه آن را به درستی انجام دهند.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، تنها کاری که باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس توانسته‌اند در این چند ماه انجام بدهند گرفتن مجوز برای جذب بازیکنان جدید است پرسپولیس تا اینجای کار و البته بدون در نظر گرفتن نام مهرداد پولادی که با اعلام فدراسیون بازیکن آزاد معرفی شد نام 15 بازیکن بزرگسال، هفت بازیکن زیر 23 سال و 4 بازیکن زیر 21 سال را در لیست خود دارد و این نشان دهنده آن است که این تیم می‌تواند سه بازیکن بزرگسال جذب کند، 3 بازیکن زیر 23 سال و برای پر کردن سهمیه زیر 21 ساله‌هایش 6 بازیکن دیگر می‌خواهد، همچنین تیم پرسپولیس برای سهمیه خارجی‌هایش دو جای خالی دارد که یکی از آنها حتماً باید آسیایی باشد. 
 
مشکل پرسپولیس این است که باید سقف 18 میلیارد تومانی قراردادش که سازمان لیگ برایش تعیین کرده است را رعایت کند و در صورت عدم رعایت و گذر از سقف قرارداد برای پرسپولیس تخلف به حساب می‌آید. 
 
همان‌طور که چند وقت پیش نظاره‌گر بودیم سازمان لیگ و کمیته اخلاق با اعلام تخطی 5 باشگاه لیگ برتری از قانون سقف قرارداد، نام آن ها را با صراحت اعلام کردند و پرسپولیس نیز از جمله باشگاه‌های متخلف بوده است و به همین خاطر این باشگاه حق فعالیت و جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر را ندارد ولی رایزنی‌های مدیران باشگاه با کفاشیان و تاج این مشکل را هم از سر راه پرسپولیس برداشته و آنها به راحتی می‌توانند بازیکنان دلخواه شان را برای نیم فصل دوم جذب کنند. 
 
در آخرین صحبت‌های انجام گرفته بهروز منتقمی و تاجر که در سازمان لیگ برگزار شد، سرپرست پرسپولیس اعلام کرد که باشگاهش در نیم فصل می‌تواند بدون وجود مشکل بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند. 
 
همچنین سرپرست تیم پرسپولیس با اسنادی که ارائه کرده است و با توجه به جدایی یک سری از بازیکنان و مربیان از پرسپولیس مشخص شده که باشگاه پرسپولیس زیر سقف 18 میلیاردی‌اش هزینه کرده و برای جذب بازیکنان جدید هیچ مشکلی نخواهند داشت. 
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.