با حضور معاون وزیر ورزش

مراسم بدرقه کاروان جانبازان و معلولین اعزامی به اینچئون آغاز شد

مراسم بدرقه رسمی از کاروان غدیر متشکل از جانبازان و معلولین اعزامی به رقابت‌های آسیایی اینچئون عصر امروز در مشهد مقدس برگزار شد.
دوشنبه، 14 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مراسم بدرقه کاروان جانبازان و معلولین اعزامی به اینچئون آغاز شد

مراسم بدرقه رسمی از کاروان غدیر متشکل از جانبازان و معلولین اعزامی به رقابت‌های آسیایی اینچئون عصر امروز در مشهد مقدس برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، مراسم بدرقه رسمی کاروان غدیر متشکل از جانبازان و معلولین اعزامی به رقابت‌های آسیایی اینچئون دقایقی قبل در تالار صبای سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز شد.
 
محسن انتظاری، رئیس شورای شهر مشهد مقدس در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها افتخارآفرینان کشورمان هستند.
 
وی افزود: اینکه شما این سفر را از شهر امام رضا(ع) و با زیارت مضجع شریف ایشان آغاز کردید، قطعا باید به فال نیک گرفته شود و امیدواریم زمینه ساز پیروزی‌های بزرگی برای معلولان کشورمان در رقابت‌های آسیایی شود و کاروان کشورمان با دست پر به میهن اسلامی بازگردد.
 
رئیس شورای شهر مشهد مقدس با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری تاکید کرد: داشتن غیرت سبب موفقیت معلولان ما در عرصه‌های مختلف ورزشی شده است.
 
انتظاری گفت: پیام بزرگتر این موفقیت‌ها این است که مسئولان در هر جایگاهی که باشند می‌توانند به این افتخارآفرینی شما افتخار کنند.
 
علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: طبق گفته یکی از بزرگان، یکی از صفات در ائمه اطهار بیشتر جلوه دارد، اما امام رضا(ع) به نام امام رئوف و مهربانی شناخته می‌شود و این صفت را می‌توان با حضور در بارگاه منور رضوی به وضوح مشاهده کرد.
 
وی افزود: امیدوارم کاروانی که با عنوان غدیر به این مسابقات اعزام می‌شود با دست پر به کشورمان بازگردد.
 
رشیدیان تاکید کرد: ورزش در دین ما همواره مورد تاکید فراوان قرار گرفته است و گرفتن این مدال‌ها میز سبب غرور ملی و شورآفرینی می‌شود.
 
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در زمان مسابقات دیدن خیابان‌های شهرهای کشور دیدنی است و وقتی شما در میادین پیروز می‌شوید شور و نشاط در جامعه دیده می‌شود و باید قدر این موقعیت را بدانید.
 
رشیدیان تاکید کرد: امیدوارم ورزشکاران خراسانی حاضر در این رقابت‌ها نیز با دست پر به کشور بازگردند.
 
در مراسم رسمی استقبال از این کاروان تعدادی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان حضور دارند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.