سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی استان تهران آغاز شد

مرحله شهرستانی سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله شهرستانی اوقاف استان تهران از امروز، ۱۴ مهرماه آغاز شد و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.
دوشنبه، 14 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی استان تهران آغاز شد

مرحله شهرستانی سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله شهرستانی اوقاف استان تهران از امروز، ۱۴ مهرماه آغاز شد و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش راسخون، مرحله شهرستانی سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله شهرستانی اوقاف استان تهران از امروز، ۱۴ مهرماه تا بیستم مهرماه ویژه تمام مقاطع سنی در بخش بانوان و آقایان در رشته های حفظ 10 جزء، 20 جزء،حفظ کل ،قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل و اذان برگزار می شود.
 
در بخش بانوان امروز، 14 مهرماه، مسابقات در سالن شیخ کلینی حرم حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) شهرری و سالن همایش امامزاده عقیل(علیه السلام) اسلامشهر با داوری راضیه جمالی، راضیه احمدی، معصومه نظری، منصوره سرمدی، نجات صحاف و محبوبه کاتب در حال برگزاری است.
 
سه‌شنبه، 15 مهرماه مسابقات در امامزاده زید(علیه السلام) با داوری راضیه احمدی، اعظم الوندی، حوریه عقبایی و در امامزاده سید فتح‌الله(علیه السلام) ورامین با داوری حنان عمیدی، ایمان صحاف و اعظم الماسی برپا می‌شود.
 
همچنین در روز چهارشنبه، 16 مهرماه در امامزاده معصوم(علیه السلام) تهران با داوری الهام منگلی، نجات صحاف، اعظم الماسی و در مجتمع فرهنگی کوثر دماوند با داوری منصوره سرمدی، فهیمه ایزدی، معصومه نظری برگزار می‌شود.
 
پنج‌شنبه، 17 مهرماه مسابقات در امامزادگان سیدجعفر(علیه السلام) و حمیده خاتون(سلام الله علیها) با داوری زهرا صریحی‌نژاد، اعظم الوندی، محبوبه کاتب و در سالن اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت با داوری منصوره شهریاری، سکینه جعفرزاده و زهره مسجدی تشکیل می‌شود.
 
روز جمعه، 18 مهرماه، در دو مکان امامزاده اسماعیل(علیه السلام) با داوری غصون مسلمی، ایمان صحاف، فرشته مسجدی، زهرا صریحی‌نژاد، سمیه حاجعلی و در امامزاده پنج تن(علیه السلام) لویزان مرجان نیاورانی، زهرا صریحی‌نژاد و سمیه حاجعلی به داوری این دوره از مسابقات می‌پردازند.
 
همچنین شنبه، 19 مهرماه در امامزاده اسماعیل(علیه السلام) شهریار به داوری فاطمه شیرازی، فرشته نافذکلام، افسانه حسینی و در امامزاده ابراهیم(علیه السلام) ملارد به داوری غصون مسلمی، زینب آقایی و مرجان نیاورانی برگزار می‌شود.
 
روز یکشنبه، 20 مهرماه در امامزاده عمادالدین(علیه السلام) رباط کریم با داوری نجمه شبانی، راضیه جمالی، فرشته مسجدی و در امامزاده صالح(علیه السلام) تجریش زینب آقایی، مریم وفادار و زهرا آگاهی داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارد.
 
در بخش آقایان نیز امروز، 14 مهرماه در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) با داوری رحیم خاکی، علی فربین، حسین رستمی، مهدی عباسی و در دارالقرآن امامزاده عقیل(علیه السلام) با داوری علی‌‌اکبر حنیفی، محمد ابوالقاسمی و حاتم رجبی برگزار می‌شود. روز سه‌شنبه، 15 مهرماه نیز در امامزاده زید(علیه السلام) با داوری علی‌اکبر حنیفی، بهروز یاریگل و معتز آقایی و در امامزاده سید فتح الله(علیه السلام) وارمین با داوری داوود جعفری، محمد ابوالقاسمی و حاتم رجبی برپا می‌شود.
 
همچنین چهارشنبه، 16مهرماه در امامزاده حسن(علیه السلام) با داوری حسین رستمی، علی فربین و بهروز یاریگل و در امامزاده شمس‌الدین محمد(علیه السلام) دماوند داوود جعفری، سیدعباس انجام و حاتم رجبی به داوری می‌پردازند. پنج‌شنبه، 17مهرماه نیز در امامزاده سیدجعفر(علیه السلام) و حمیده خاتون(سلام الله علیها) با داوری حسین رستمی، علی‌اکبر حنیفی، سیدمهدی سیف، میرموسایی و در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه پاکدشت با داوری داوود جعفری، محمد ابوالقاسمی و حاتم رجبی برگزار می‌شود و جمعه، 18 مهرماه در امامزاده سید ناصرالدین(علیه السلام) تهران با داوری علی‌اکبر حنیفی، بهروز یاریگل و مهدی عباسی و در امامزاده پنج تن(علیه السلام) لویزان با داوری داوود جعفری، علی فربین، سیدمهدی سیف و میرموسایی برپا می‌شود.
 
همچنین شنبه، 19 مهرماه در امامزاده اسماعیل(علیه السلام) شهریار، علی‌اکبر حنیفی، داود جعفری و حاتم رجبی و در امامزاده ابراهیم(علیه السلام) ملارد، علی فربین، حسین رستمی و مهدی عباسی به داوری می‌پردازند. یکشنبه، 20 مهرماه نیز در امامزاده حسن(علیه السلام) نسیم‌شهر با داوری داوود جعفری، محمد ابوالقاسمی و حاتم رجبی و در امامزاده صالح(علیه السلام) با داوری علی فربین، علی‌اکبر حنیفی، بهروز یاریگل و مهدی عباسی برگزارمی‌شود.
 
یادآور می‌‌شود، نفرات برگزیده مسابقات قرآن کریم که طی این هفته از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در سطح شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود به مرحله استانی راه‌ خواهند یافت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما