دشمنان اسلام از ترویج فرهنگ غدیر هراس دارند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : تمامی دشمنان اسلام از ترویج فرهنگ غدیر هراس دارند.
سه‌شنبه، 22 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دشمنان اسلام از ترویج فرهنگ غدیر هراس دارند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : تمامی دشمنان اسلام از ترویج فرهنگ غدیر هراس دارند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امشب در جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی که در امامزاده عباس(علیه السلام) ساری برگزار شد، با بیان اینکه غدیر را نمی‌توان تنها یک واقعه تاریخی دانست، اظهار داشت: واقعه غدیر یک فرهنگ است که همه بشر و مسلمانان به آن نیازمند هستند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از غدیر به عنوان یک جریان پویا، کارآمد و اثرگذار برای همه انسان‌ها یاد کرد و گفت: واقعه غدیر یک اقیانوس خاموش نشدنی است.
 
علیزاده بر ارج نهادن و ترویج واقعه غدیر در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: واقعه غدیر باید به عنوان یک جریان با عظمت به جامعه معرفی و تبیین شود.
 
وی واقعه غدیر را یک راه درست و مناسب برای هدایت بشر دانست و بیان داشت: پیروی قولی و عملی از ولایت فقیه موجب زنده نگه داشتن فرهنگ غدیر می‌شود.
 
این مسئول تصریح کرد: غدیر آغاز امامت و اندیشه اسلامی است که جریان ولایت و امامت پس از واقعه غدیر خاموش شدنی نیست و همه ساله در حال ترویج و تبیین در بین جوامع اسلامی است.
علیزاده با تأکید بر اینکه آهنگ زندگی ما باید آهنگ نبوی و علوی باشد، افزود: ولایت فقیه ادامه دهنده راه غدیر است که این امر در نظام جمهوری اسلامی با دستان مبارک مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در حال انجام است.
 
وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم غدیر را زنده نگه داشته باشیم باید در راه ولایت فقیه باشیم، گفت: سرافرازی شیعیان به واقعه غدیر است و تمامی دشمنان اسلام از ترویج فرهنگ غدیر هراس دارند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مکتب ولایت فقیه را همان مکتب غدیر دانست و بیان داشت: امروزه برای مقابله با ظالمان، ستمگران، مستکبران و همه‌ی فتنه گران داخلی و خارجی نیازمند ترویج فرهنگ غدیر زیر سایه امامت و ولایت فقیه هستیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما