4000 مبلغ از سوی سازمان اوقاف در محرم اعزام می‌شوند

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 4 هزار مبلغ در محرم الحرام 1436 به سراسر کشور خبرداد.
چهارشنبه، 23 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
4000 مبلغ از سوی سازمان اوقاف در محرم اعزام می‌شوند

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 4 هزار مبلغ در محرم الحرام 1436 به سراسر کشور خبرداد. 
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام شعبانی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت : سازمان اوقاف و امور خیریه سالانه برای شش فصل تبلیغی عهده دار اعزام مبلغ است که در دهه محرم به عنوان یکی از مهم ترین ایام تبلیغی اعزام مبلغ با عنوان «بصیرت عاشورایی» انجام می شود.
 
وی از برگزاری دوره های کوتاه مدت در مناسبت های تبلیغی و دوره های بلند مدت در طی سال خبرداد و گفت: در حال حاضر دوره های بلند مدت مشاوره، آشنایی با تاریخ اسلام، ارتباط با کودک و نوجوان، سبک زندگی اسلامی و... برای مبلغان برگزار می گردد.
 
وی با بیان این که دوره های کوتاه مدت آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا در حال برگزاری است، افزود: در کنار این دوره ها، برای مبلغان محرم الحرام 1436 کتاب «ره توشه» با 20 موضوع برای منبرهای تحقیقی و علمی توزیع می شود.
 
حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به برنامه ریزی در راستای اعزام بیش از 4 هزار مبلغ از استان قم و روحانیون بومی در استان ها و شهرستان ها گفت: در این راستا در روز پجشنبه، 24 مهرماه جاری همایشی برای آشنایی طلاب و مبلغان با مسائل مهم کشوری و ضرورت های تبلیغی با سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه و حجت الاسلام والمسلمین محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می شود.
 
وی افزود: مبلغانی که از سوی سازان اوقاف و امور خیریه اعزام می شوند، عهده دار برنامه های فرهنگی و برگزاری حلقه های معرفتی با عنوان «خیمه های معرفت» و مشاوره و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی در منطقه هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ما در راستای تحقق مطالبه رهبری مبنی بر این که بقاع متبرکه باید قطب های فرهنگی جامعه باشند؛ است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما