در آستانه ماه محرم :

گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف در قم برگزار شد

گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه ماه محرم در قم برگزار شد.
پنجشنبه، 24 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف در قم برگزار شد

گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه ماه محرم در قم برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در این گردهمایی حجج اسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام شیری مدیرکل اوقاف قم، معاونان سازمان اوقاف و جمع زیادی از مبلغان این سازمان حضور داشتند.
 
حجت‌الاسلام شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، علاوه بر اعزام مبلغان به مباحث آموزشی هم می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: کلاس‌های بلندمدت ویژه مبلغان با استقبال گسترده روحانیون مواجه شده و دوره‌های مختلفی هم به همین منظور تشکیل شده است؛ مهدویت، مشاوره تربیتی و خانوادگی، تاریخ تحلیلی اسلام و زندگانی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و مباحث تخصصی وقف از جمله موضوعات این کلاس‌ها هستند.
 
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه سخنرانی کرد و گفت: امام حسین(ع) تمام توان خود را برای حراست از دین فدا کرد؛ از این ایثارگری باید درس گرفت و در شرایطی که استکبار جهانی از همه ابزارها برای حمله دین خدا استفاده می‌کند، ما هم تمام توانمان را بکار بگیریم.
 
وی با تاکید بر عبرت‌گیری از مجموعه وقایع عاشورا در شرایط کنونی گفت: دشمنان همواره به دنبال چهار نوع اقدام هستند که نخستین مورد کشاندن مردم به سمت بی بند و باری و مسائل جنسی است؛ ایجاد خدشه در ضروریات سیاسی و انقلابی مردم مانند استقلال، آزادی، عزت و شرف، به وجود آوردن دسته‌های گوناگون با داعیه‌های مختلف و ایجاد اختلاف به ویژه مباحث میان شیعه و سنی و در نهایت زیر سئوال بردن مبانی انقلاب مانند ولایت فقیه که مورد اتفاق مردم هستند و همچنین اصل نظام اسلامی در زمان غیبت راهکارهای دشمنان به شمار می‌روند.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم سخنرانی خواهد کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.