چهار وقف جدید به ارزش 11 میلیارد ریال توسط خیر آملی ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت : یک خیر نیک‌اندیش آملی 4 وقف جدید به ارزش 11 میلیارد و 900 میلیون ریال را در ماه گذشته به نیت ماندگاری سنت حسنه وقف ثبت کرد.
يکشنبه، 27 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چهار وقف جدید به ارزش 11 میلیارد ریال توسط خیر آملی ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت : یک خیر نیک‌اندیش آملی 4 وقف جدید به ارزش 11 میلیارد و 900 میلیون ریال را در ماه گذشته به نیت ماندگاری سنت حسنه وقف ثبت کرد.
 
به گزارش راسخون، "حجت الاسلام علیخانی" اظهار داشت : وقف یکی از سنت‌های حسنه و نیکو است که انسان با این عمل پسندیده می‌تواند برای همیشه خود و اموالش را ماندگار کند.
 
علیخانی با اشاره به توصیه‌های اهل بیت و معصومین به انجام عمل وقف در جامعه اسلامی یادآور شد : یکی از خیران نیک‌اندیش آملی طی یک ماه توانست با انجام چهار وقف جدید به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال الگوی جدیدی از سنت حسنه وقف در استان مازندران ارائه کرد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به اینکه خیر رحمت‌الله ذاکری مردادماه امسال چهار وقف جدید را به ثبت رساند، یادآور شد : نخستین وقف این خیر در روز 15 مردادماه امسال بود که زمین و باغ 6 هزار و 500 متر مربعی خود را به ارزش چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در روستای دنگپیا بخش دابودشت شهرستان آمل وقف کرد.
 
وی ادامه داد: هدف و نیت واقف خیر اندیش از این اقدام ، تامین هزینه ها در زمینه تعمیرات و مخارج مسجد ، عمران و آبادانی، کمک به نیازمندان و مستمندان بوده است.
 
علیخانی با اشاره به اینکه دومین مورد وقف این خیر آملی در روز 20 مرداد ماه امسال با اهدای زمین شالیزاری به مساحت 14 هزار متر مربع انجام شد، خاطرنشان کرد : ارزش ریالی این وقف نیز چهار میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که در روستای دنگپیا به ثبت رسیده است.
 
این مسئول با ابراز اینکه سومین وقف این واقف خیراندیش در روز 23 مرداد ماه سال جاری به ثبت رسید، متذکرشد : این وقف نیز شامل زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع بود که با ارزش ریالی دو میلیارد و 100 میلیون ریال در روستای دنگپیا برای عمران، آبادانی و کمک به مستمندان وقف شده است.
 
وی با اشاره به چهارمین مورد وقف خیرخواهانه تاکید کرد : درچهارمین و آخرین وقف این خیر درروز 25 مرداد واقف آملی، زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در روستای دنگپیا را با نیتی مشابه با دیگر موارد وقف به ارزش یک میلیارد ریال وقف کرد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل در پایان متذکر شد : ارزش ریالی چهار مورد وقف خیر آملی که در مردادماه امسال به ثبت رسید ، مبلغ 11 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما