هر بقعه مرکز مقدسی برای بصیرت افزایی و ترویج احکام الهی و قرآنی و معارف اهل بیت (ع) هستند

آیت اله معلمی : هر بقعه مرکز مقدسی برای بصیرت افزایی و ترویج احکام الهی و قرآنی و معارف اهل بیت (ع) هستند.
سه‌شنبه، 20 آبان 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هر بقعه مرکز مقدسی برای بصیرت افزایی و ترویج احکام الهی و قرآنی و معارف اهل بیت (ع) هستند

آیت اله معلمی : هر بقعه مرکز مقدسی برای بصیرت افزایی و ترویج احکام الهی و قرآنی و معارف اهل بیت (ع) هستند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، آیت اله علی معلمی نماینده مردم استان و امام جمعه قائمشهر در مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه 19 آبان ماه در طرح مودت و طرح بصیرت عاشورایی و سوگواری شهادت حضرت ابا عبداله الحسین(ع)و یاران باوفایش در امامزاده سید زین العابدین(ع) شهرستان جویبار گفت:اهل بیت و قبور امامزادگان منار هدایت و روشنایی برای مردم و جامعه اند و از این روشنایی برای هدایتگری باید استفاده کرد.
 
وی با اشاره به قدمت این روستا که به نام این امامزاده نامگذاری شد گفت: این نشانده قدمت بسیار طولانی روستا و همچنین نشاندهنده ولایتمداری و دوستی مردم این منطقه به اهل بیت عصمت و طهارت و امامزادگا می باشد.
 
آیت اله معلمی خاطر نشان کرد: هر بقعه مرکزی مقدسی برای بصیرت افزایی و ترویج احکام الهی و قرآنی و معارف اهل بیت (ع) هستند.
 
معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر می خواهید قبل از مرگ خود، چراغی را پیشاپیش بفرستید که نورانیت در قبر شود، مشارکت در کار خیر است و مهمترین نمونه آن کمک به ساخت و ساز و مسائل فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه است که بعنوان ذخیره قبر و قیامت باقی می ماند.
 
معلمی با اشاره به کارهای فرهنگی بسیار مناسب اوقاف در جواد امامزادگان تصریح کرد:کنار قبور متبرکه فرصت بسیار مناسبی است که به یاد خدا ،بندگی خدا و مصائب اهل بیت باشیم و باید بیشتر از گذشته در این اماکن حضور بهم رسانیم.
 
آیت اله معلمی افزود: کسانی که زیارت قبور ائمه و امامزادگان و بقاع متبرکه را حرام می دانند و این کار را بر ما خورده می گیرند باید بدانند که خداوند در قرآن کریم عرض ادب و سلام به پیشگاه پیامبران ، اولیا وامامزادگان و بندگان صالح را امر فرمود و اینان را واسطه فیض بین خود و بندگان معرفی کرد واین بزرگواران وسیله ای برای ارتباط با خداوند متعال هستند.
 
امام جمعه شهرستان قائمشهر تصریح کرد: تکفیری ها و یهودیهایی که زیارت قبور اهل بیت ونوادگان انان را حرام می دانند اینان و کافر ناسپاسند و خود چرا به این فکر نمی افتند که به جنایات کشار جمعی و فردی در کشورهای مظلوم دست می زنند و کار غیر انسانی و بشر دوستانه را در پیش گرفتند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.