شناسایی و حفظ موقوفات مهم‌ترین اولویت اوقاف کردستان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان مهم‌ترین اولویت این اداره‌کل را شناسایی و حفظ موقوفات عنوان کرد.
سه‌شنبه، 20 آبان 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شناسایی و حفظ موقوفات مهم‌ترین اولویت اوقاف کردستان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان مهم‌ترین اولویت این اداره‌کل را شناسایی و حفظ موقوفات عنوان کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلمان روحی در جلسه آغاز به‌کار اداره اوقاف دهگلان و معرفی رئیس آن که در فرمانداری دهگلان برگزار شد، اظهار داشت : تلاش و پیگیری فرماندار این شهرستان در راستای راه‌اندازی اداره اوقاف در دهگلان قابل تقدیر است.
 
وی اضافه کرد : رئیس اداره اوقاف در این شهرستان باید ضمن برقرار کردن رابطه تعاملی به معنای تعامل همه‌جانبه و پرثمر با ادارات و مردم، شناسایی وضعیت کلی و جزیی موقوفات منطقه را دنبال نمایند.
 
روحی در ادامه صحبت‌هایش تلاش رئیس اداره اوقاف برای تعامل بیشتر با سایر ادارات و مردم را خواستار شد و گفت : احیا و آبادانی امامزادگان و تبدیل آن به قطب فرهنگی از وظایف اصلی اوقاف است که باید در شهرستان دهگلان هم به این موضوع توجه جدی شود.
 
وی گفت : بحث دیگر مربوط به هیئت امنای مساجد و رسیدگی به موقوفات شناسایی شده است که این موارد با تلاش قابل پیگیری است.
 
مدیرکل اوقاف استان کردستان در ادامه نکته اساسی را تعامل حداکثری با مجموعه ادارات سطح شهرستان و عوامل آنها دانست و از فرماندار نیز خواستار همکاری و حمایت از اداره تازه تاسیس اوقاف در این شهرستان شد.
 
وی شناسایی و حفظ موقوفات را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره اوقاف در استان کردستان عنوان کرد و گفت : تحقق این مهم نیازمند مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه منابع طبیعی و ثبت املاک و اسناد استان دارد.
 
روحی در پایان گفت : اداره اوقاف در قالب دستورالعمل کشوری، تمام تلاش خود را برای تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و ادارات دولتی به منظور شناسایی و احیای موقوفات به کار بسته و خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.